Volgers

donderdag 12 augustus 2021

Mutsenproject B.E.D. project 2

Goedemorgen,

ja een nieuwe maand dus wij hadden weer een nieuwe uitdaging voor elkaar deze keer had Bianca iets uitgezocht, naar aanleiding van een filmpje en foto's ervan genomen ben ik ermee aan de slag gegaan.

Dus weer ieder voor zich hun eigen maten en is het ook weer totaal verschillend geworden.


De bron waarvan we het nagemaakt hebben is van Scrap-unlimited en van 30 juni.
Ik heb dsp van Scrapboys Industrial Romance paperpad gebruikt, zag deze laatst liggen toen ik om magneetvellen ging en hij is wel zo mooi.


Bloementoef van veel kant en klare bloemen, alleen de hele grote bloemen zijn zelf gemaakt die had ik nog liggen van jaren geleden, en vond deze wel hierbij passen.


De gaatjes rand had ik gekregen van Caroline wat ze me laatst toestuurde in haar verrassingspakket, deze stans is van de Action. Heb deze stans op meerdere delen terug laten komen.




Dit is de achterzijde.




Wat houten ornamenten erop geplakt een hartje en een vlinder, natuurlijk sisal, dat vult het net ietsjes meer op.


En hier dan de binnenzijde. Deze keer heb ik totaal niet gemopperd zoals met dat harmonica project, dit lukte echt zo snel, dus stiekem ben ik wel trots op mezelf, ook als is het een bouwpakket en had het misschien uit hele stukken gemaakt kunnen worden.




Deze label komt uit het setje van Studio Light nr 12.



En deze labels zijn ook van Studio Light nr.11.


Mini notitieblaadjes, is een stans van Joy!Crafts 6003/0082.




En in het achterste vakje heb ik een soort boekje gedaan ipv losse labels.

En heb hiervoor de stans van Marianne Design genomen COL1314.





Als jullie graag willen zien hoe de andere dames het gemaakt hebben kijk dan bij Debby en Bianca op hun blog ook eens.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

21 opmerkingen:

  1. Prachtig project Elly. Heel mooi gemaakt.
    De andere dames hebben hun project nog niet online. Kijk ik later na.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate, idd merkte ik net ook, zodra dat is zal ik de link zeker in orde maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een super mooi project heb je gemaakt en het papier is ook erg mooi. Prachtige bloemen heb je op de buitenkant. De gaatjesrand is ook erg leuk hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt Elly. Waar haal je toch iedere keer de tijd vandaan, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Moet je weten dat ik afgelopen week niks gemaakt heb...dus echt soms doe ik ook niks maar een hele week dat komt nooit voor, wel een dag of 2, maar meer niet.

      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Super gaaf geworden Elly, mooi papier ook.
    Dit zijn toch leuke projecten om samen en toch ieder voor zichzelf te te maken.
    Ga snel even bij Debby kijken.
    Op naar een nieuw project in september.
    XX Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creatie ik raak niet uitgekeken, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk deze uitdaging. En zo leuk om te zien dat we er alle 3 iets totaal anders van maken. Vind die van jou ook erg mooi in die kleuren

    Groetjes van een mede muts

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi en prachtige kleuren

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow Elly, jij overtreft jezelf steeds weer!
    Wat een mooie creatie zeg en alles past wat kleur en stijl zo mooi bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje....wat een project Elly.....heel veel werk denk ik....maar wat heb je het weer leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt mooi papier en bloemen gebruikt voor deze prachtige creatie,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig en heel mooi papier en bloemen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen