Volgers

maandag 25 oktober 2021

Fijne Kerst

Hoi hoi,

heb nu een kaartje die meedoet aan verschillende challenges.

Dit model is van Els van Ham van Vintage and More en de maandchallenge daar is een strik op je creatie.



Het strikje zit aan de zijkant, en de bloemen zijn van vellum.
De bloemen zijn van Marianne Design.
Op het blog van Mijn Hobbyhonk vragen ze om deze getallen terug te laten komen 2-4-6.
Hier vind je 4 blaadjes bij de bloemen, 3 aan deze zijde en 1tje aan de voorzijde.



Het design papier is van Maja Design en heb hier 2 reeën. 


Met het alfabeth stans van Craft Emotions Fijne Kerst uitgestand en langs dit randje geplakt.


De binnenzijde van deze aparte smalle kaart.


2 kandelaars met 6 kaarsjes, en als lichtpuntje heb ik Nuvo drops gedaan.
Deze kandelaar is van de Action.


En een labeltje erin gemaakt wat hangt aan een bradje, hier zou je een groet of je naam kunnen schrijven.

13 november is er bij ons op het dorp een kerstmarkt in een ouderencomplex, daar wilde ik al mijn creaties die ik heb, waaronder nog wat oudere kerstcreaties en andere kaarten te koop aanbieden.
De opbrengst is dan niet voor mij, maar dan voor hun.
Ze zijn aan het sparen voor een elektrische fiets waar ze met zn tweeën op kunnen.
Hopelijk raak ik wat creaties kwijt en zo maak ik hun weer blij met de opbrengst.

Fijne dag vandaag,

groetjes,

Elly

fb pagina:


34 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel mooi uit.
    Leuk dat je op de kerstmarkt gaat staan.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda..ja als het allemaal nog door mag gaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Erg leuke kaart en mooi model Elly.
    Hopelijk verkoop je al je kaarten op de markt en dat er een goeie opbrengst is voor de elektrische duo fiets.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dit een soort doosje? Het lijkt alsof de kaart ruimte binnenin heeft? Of klap je het helemaal open?
    Mooi papier, die natuurtinten vind ik zó mooi.
    Succes op de markt, inderdaad, als het nog door mag gaan......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Het lijkt een doosje, ik zat er eerst aan te denken om er van die stokjes in te doen wat je met nieuwjaar altijd aansteekt, van die sterretjes. Maar wist even niet hoe of wat.
      Die mogelijkheid is er wel, maar het is niet echt een doosje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wat een prachtige creatie weer, heel mooi papier heb je ook gebruikt.
    Succes met de verkoop half november..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart, mooi dp heb je gebruikt
    succes met de verkoop op de kerstmarkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi model is dit, je hebt prachtig papier gebruikt.Goed idee om op de kerstmarkt te gaan staan,alvast succes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een PRACHTIGE creatie Elly en ook nog eens voor een goed doel.
    Veel SUCCES op/met de kerstmarkt.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk vintage kerst doosje. Echt een hele leuke creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie Elly
    Wat lief dat je meedoet aan zo'n goed doel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu maar hopen dat de kerstmarkt door gaat Elly, wat een mooi gebaar van je! Je vintage kaart/doosje is weer een bjoetie en je brandende kaarsjes met drops vind ik erg leuk! Maja papier is ook heel tof om te gebruiken en de kerstsfeer is prachtig!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw hij is super Elly, en wat een goed doel heb je uitgekozen, een goede verkoop gewenst op de 13 de.
    Fijne middag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie dat mams ook al gereageerd heeft op je prachtig kerstcreatie, wat mooi gemaakt weer! Toch doe ik je ook nog even een berichtje hier.. wel erg laat, maar beter laat dan nooit bedenk ik me dan maar. Ik wil je via deze weg nog persoonlijk bedanken voor je lieve kaartje wat we kregen voor ons huwelijk. Had een lijstje gemaakt met namen van wie ik allemaal een kaartje had gekregen (heeeel veel mensen), veel gereageerd maar nog niet iedereen gehad. Weinig tijd de laatste tijd, nu kwam het briefje met namen weer voor de dag en schaamde ik me dat ik je nog steeds niet had bedankt. Dus hier dan eindelijk een berichtje van mij. Heeeeeel erg bedankt, super lief!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha geeft toch niet, zag op de foto dat hij erbij stond. Maar lief dat je het nog even zegt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Wat een gaaf projectje heb je gemaakt Elly. Het ziet er zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en en deze zal zeker verkocht worden op de kerstmarkt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooie creatie Elly, er worden toch steeds andere leuke modellen bedacht. Je afwerking is ook top en dat zou leuk zijn als je op de markt kan staan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda.
      Ja zou voor die oudjes zeer fijn zijn.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  16. Wat een mooi projectje heb je weer gemaakt Elly .
    Succes met de verkoop!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende creatie Elly!
    Wat een mooi initiatief om de opbrengst van je projecten en kaarten te doneren! Hopelijk komen jullie een heel eind met de opbrengst!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
    កីឡាបាល់ទាត់​ អនឡាញ_Football Online

    BeantwoordenVerwijderen