Volgers

donderdag 14 oktober 2021

Mutsenpost 4

Goedemorgen,

en dan hebben we nu onze 4de mutsenpost alweer, en ik was aan de beurt en koos voor de Studio Light merci mal SLnr392.

Ik dacht leuk dat is zo gedaan, maar nee joh, wat kon ik hier nu wat van maken dan gewoon alleen het doosje. En toen bedacht ik ineens ik ga een planner pagina ermee doen, en weet je ik ben er zeer tevreden over, het papier doet ook al heel veel, maar benieuwd wat jullie ervan vinden;

 


Het dsp Craft OClock (flower fiesta) had ik van Debby gekregen voor mijn verjaardag en daar ben ik hiermee aan de slag gegaan, en dat deed zeer om er de schaar in te zetten.
De pagina zelf ik een restje uit mijn restenbak en ook 1 label heb ik daaruit gehaald.



Deze bloem zit bij de mal van Studio Light Merci.
Ik heb als extra wat bloemetjes en blaadjes erbij geplakt.


Waar de gaatjes zitten deze hoort ook bij het merci mal en heb hier dus gaatjes ingemaakt voor de planner.
Het woordje captured is van Ali, en zo zie je nog 3 andere op deze pagina:
Keepsake, Today en Love this, vond dat ook leuk om ze erbij te doen, ik miste nog iets.


Op de gehele pagina heb ik een achtergrondstempel van Studio Light gestempeld SL406, en het was een mooie hoor maar hihih deze is helemaal weggevallen, maar ik vind wel mooi dat er ietsjes te zien is op de achtergrond.


En hier dan de merci mal, misschien herkennen jullie hem nu.



Ook verschillende elementen zaten bij dit dsp.


Op deze mal heb ik nog een exra vakje geplakt en ook deze zat bij de elementen.
En dit gebloemde dsp (nu de labels eruit zijn) is ook een restje uit mijn restjesbak, en deze is van Craft Sensations, qua kleur paste het perfect.


Op de grote label weer dat ovaal waar ik het eerder over had, maar nu tekst opgestempeld van  Studio Light STAMP02.
En deze andere labels uit de elementenblad.


Langs het randje met witte Nuvo drops kleine parels gezet, en in het hoekje met de Olba tang wat mini bloementjes. 
En dit was dan mijn creatie van onze maandelijkse uitdaging.
Kijken jullie ook bij Debby en  Bianca wat hun ervan gemaakt hebben.

Groetjes,

Elly

fb pagina;
























 

31 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Wat erg he om soms de schaar in prachtig designpapier te moeten zetten, maar je hebt er een prachtige pagina mee gemaakt. heel leuk met deze mal en label.
      Groetjes, Els

      Verwijderen
    3. Dank je wel Els.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Ik vind het zo leuk bedacht om hem in je planner te verwerken daar was ik totaal niet op gekomen. En mooie papier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan en slim om er een planner pagina mee te maken.
    Zoveel mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt Elly
    Leuk om te verwerken in je planner!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow wat mooi Elly en wat ben jij toch goed in planners maken. Zo leuk hoe verschillend onze creaties zijn.
    Was een leuke uitdaging, dank je wel hiervoor.
    XX Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, dat heb je zeker leuk bedacht, zo'n pagina.
    Alles past er zo mooi bij elkaar.
    De "verstopte" woorden, gemaakt met stansjes vind ik heel leuk, dan is er wat te zien maar ook wat te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je de stans mooi gebruikt op deze manier, het papier is ook weer prachtig, heel leuk zijn de kleine tekstjes erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, leuk gemaakt fijn om te combineren en een planner ervan te maken.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige planner uitvoering Elly, hihi deed het zo zeer? Maar het resultaat mag je trots op zijn! Ook de voetbalkaart hieronder is erg gaaf in de mooie passende kleuren en dan de creatie daaronder had ik nog niet gezien, foto voor foto vergroot bekeken en wat doe je dat toch weer geweldig en ook dit papier is zo mooi! Lieve groetjes (vanuit Zuid-Limburg:-) ) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een mooie creatie Elly 😀😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. S C H I T T E R E N D..... Ik heb de mal ook maar denk dan weer alleen aan een doosje chocolade, ik neem jouw "kaart" zeker mee voor ideeën 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Elly......Wat MOOI! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen