Volgers

vrijdag 10 juni 2022

Schuifkaartje

Goedemorgen,

een schuifkaartje, dat was weer even geleden dat ik dit gemaakt had, en met het leuke dsp van Precious Marieke Flowers en Friends PMPP10015 is dit mijn uitwerking geworden.


De mal van de vogels is ook van Precious Marieke PM10232.


Grasstrookje onderin van Marianne Design LR0766.


En hier zoals alles uitgeschoven is.


Bovenin het randje van Marianne Design CR1546 en een vogeltje dit uitgeknipt uit die mal die op de voorkant van deze creatie zit. De hoekjes zijn met een ticketpons van Vaessen geponst.


Vergeet niet te genieten, in de set van Marianne Design CS1100 zitten veel leuke teksten.
En HIER vind je de webshop.

Ik wens jullie een mooie dag,

groetjes,

Elly

p.s. vele berichtjes komen in spam terecht, hier ben ik achter gekomen door GerJanne, ik had dat niet door, moet ze nu iedere aanklikken willen ze op mijn blog weer staan..jammer dat het niet automatisch goedkomt. Maar ik zal er geregeld even kijken of sommige daarstaan. 

fb pagina:

fb pagina:

 

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie maakte je Elly, het is een mooie kleurencombinatie en je gebruikte weer gave spulletjes.
    Ik ben benieuwd naar die blok van MD CS100 maar het nummer is niet compleet denk ik? Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. En het nummer is aangepast moest 1100 zijn, maar dit ging op de stempelset.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. super mooie Elly , gaaf gedaan

    en Elly ik heb dat ook ik zie alle reactie's staan en dan bij sommige moet ik het goed keuren,

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schuifkaart Elly. en mooi met dit designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig schuifkaartje, Elly
    Mooi dat dp en leuke details
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje en inderdaad mooi dsp!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje. Je hebt heel mooi DP gebruikt en het bruin van de vogeltjes past er heel goed bij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Helaas heb ik er ook last van, heel veel reacties komen bij spam. Begrijp er niks van dat het maar blijft gebeuren. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n mooie kaart heb je hier Elly. Heel apart model vind ik dit en leuk wat je met de vogeltjes hebt gedaan!🙂 Ik kijk ook al een poosje bij de reacties in mijn aparte kolom en zet ze dan alsnog op mijn blog. Ja, het is even niet anders, wel jammer...
    Nog een fijne avond en goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie uitschuifkaart heb je gemaakt, leuk papier en mooie stansen. Klopt ik moet ook aanvinken of het geen spam is, wat een gedoe,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke schuifkaart Elly!
    Ook je vlinder hieronder is gaaf geworden!
    Bij mij precies hetzelfde....ook veel berichtjes in spam....hopelijk komt het snel weer goed!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige schuifkaart Elly. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen