Volgers

vrijdag 30 september 2022

Let it snow

Hoi hoi,

Let is snow, nou om heel eerlijk te zijn voor mij hoeft dat niet, ik hou er niet van, maar wel op deze kaart.


Met het prachtige dsp van Craft and you design: Sprinkeld with snow heb ik deze hele grote kaart gemaakt.


Dit papier is zo mooi het hoeft bijna niks extra's te hebben erop.
In dit blok zit een vel waarop kaartjes zitten, deze heb ik genomen en op de voorkant van de kaart erin gestoken door langs de rand van de bloemen open te snijden.


In de sneeuw deze bord gestempeld is een set van Studio Light en daarboven sneeuw effect van Nellie's Choice.


In het hart van de bloemen heb ik met glossy accents gewerkt van Ranger om subtiel wat glans te geven.


Hier een leuke rand dennebos van Craft Emotions, zo blijft het kaartje dan mooi zitten.



De mooie bloemen uitgeknipt en wat verhoogd opgeplakt, wat takjes van Craft Emotions, dit is een leuke set met een krans, maar ik heb alleen de takjes gebruikt hiervan genomen. Het leuke is dat er verschillende takjes bijzitten.


Ook op de motorkap en op het dak van de auto heb ik sneeuw gedaan, en op de lichten ook glossy accents.


Let is snow, deze tekst staat onderin de rand van het dsp dus je kunt nog kiezen welke tekst je wilt gebruiken.


Ik wilde hier het effect van de glossy accents laten zien, maar toch is dat heel moeilijk weer te geven.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina:


 

16 opmerkingen:

  1. Wauw super mooi Elly, en kei gaaf het wegwijzer bord dat je stempelde! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik zie de glossy accentjes wel als je de kaart vergroot Elly, het is weer een prachtige creatie zeg!
    Ik houd heeeel veel van sneeuw…..op 1e en 2e kerstdag en daarna warme regen hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal mooi kaartje is het geworden ! wow, wat is er veel op te zien ! geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig papier Elly en wat heb je er weer iets beeldigs van gemaakt! Ik hou wel van sneeuw maar paar jaar geleden met die sneeuwstorm erdoor moeten vond ik niet zo leuk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterse kerstkaart, Elly!
    Mooie details te zien en ook ik zie in de vergrote versie duidelijk het effect van de glossy accents
    In de winter een mooie sneeuwdag met veel zon en alleen maar hoeven te wandelen, dat trekt mij wel!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de mooie plaatjes en dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elly wat heb je een schitterende creatie weer gemaakt! Prachtig DP, ik heb iets soortgelijks van Scrap & Me, lijkt er erg veel op. Wat leuk bedacht om het kaartje tussen de opengeknipte bloemen te steken en achter het bomenrandje! Erg mooie bloementoef ook. Ik vind dit echt heel prachtig gedaan! 👌
    Fijn weekend alvast.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van mij mag de sneeuw ook wel wegblijven. Maar zo is het nog wel leuk. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kaart met mooi papier. Voor mij hoeft er ook geen sneeuw te vallen!
    Groetjes en fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart! Een mooi design, details en prachtig papier heb je gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Elly.... hele mooie details!
    Ook de kaart hieronder is een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooie kaart! Helemaal mijn kleuren en schitterend mooi papier wat je hebt gebruikt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen