Volgers

woensdag 5 oktober 2022

Easel kastje

Goedemorgen,

een tijdje terug had ik de leuke Matchbox stans van Craft Emotions gekocht en heb er dit doosje mee gemaakt. Deze stans vind je HIER.


Het is net een klein luciferdoosje, ik ben er wat mee aan het stapelen geweest totdat ik uiteindelijk op dit uitkwam. Voordeel nu is, je hoeft niet te snijden en te meten, lekker de doosjes uitstanzen en ermee aan de slag. 
Het design papier wat ik hier gebruikt heb is van: Craft and You sprinkled with snow. In dit pakket zit een blauwe en een roze versie, wel met verschillende prints.


Leuke is om uit het design papier te halen wat erin zit...het zijn grote vellen en ik heb voor dit hele kleine stukjes nodig...en zo ziet je dsp er dan ineens toch heel anders uit. Dat gepuzzel vind ik wel leuk om te doen.
Om de kaart te laten staan, heb ik katoen uitgeknipt uit het dsp en deze met wat touw ervoor geplakt.



In de schuifjes kun je vanalles doen, ik heb hier een waxine lichtje en wat lucifers erin gedaan.
Aan de zijkanten zou je wat losse kaartjes kunnen doen. Of misschien wel wat lekkers.
Het is een leuk kadootje om dit geven ook.
En ook hier op het easelkaartje wat Snow effect gegeven met de tube van Nellie's Choice.



En in het midden om dit op te vullen, koos ik ervoor om er een ienie minie albumpje in te maken.


En ook hier met nog wat restjes papier leuke stukje uitgezocht.


De dennenrand stans van Craft Emotions heb ik op alle bladzijdes rechts geplakt, en wat ik over had gebruikte ik als mask voor de linkse bladzijde, en met distress inkt, kleur Aged Mahogany.
De teksten die erop zitten komen ook van het dsp wat je altijd helemaal onderin ziet, deze zijn super om te gebruiken. (vaak snij je die af en wordt weggegooid)


Hier komt het lieve vogeltje nog even terug.



Hoop dat jullie hem leuk vonden, het waren weer best een aantal foto's ook.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



13 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie creatie heb je met de doosjes gemaakt en leuk het kleine albumpje. Wat is de afmeting van zo'n ienie mini albumpje dan? En de pagina's zijn ook erg leuk!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....Elly, wat een schitterende creatie heb je gemaakt!
    En zo klein allemaal....wat een priegelwerk moet dat geweest zijn....maar het is echt heel leuk met de verrassende cadeautjes erin!
    Het kleine boekje is ook gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dit is wel heel mooi, en het papier schitterend heb alles een vergroot bekeken super mooi Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi doosje wat leuk met de laatjes en alle extra's erbij mooi dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi om een easel card doosje te maken. Prachtig papier en leuk om de boompjes als mask te gebruiken!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk zoals je dit stansje hebt gebruikt, Elly
    Dat op zich is al een uitdaging!
    En dan heb je weer een zeer origineel kadootje bij de hand
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'Hoop dat jullie hem leuk vonden?' Het is weer SCHITTEREND Elly! Dit heb je zo prachtig gedaan, weer een echte 'Elly creatie!' Prachtig DP heb je ook gebruikt. Super!
    Fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie en prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Of ik het leuk vind?.... nou dat is zacht uitgedrukt.
    Ik had bij het zien van de foto's al zoiets van "ooooooh, leuk" en dan zie ik het nog niet eens in het echt.
    Super leuk, met de kleine kadootjes erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super mooi gemaakt en zo’n leuk model

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak jij toch prachtige creaties!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat mooi gemaakt ,super leuk !
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank jullie wel allemaal XXX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen