Volgers

vrijdag 24 maart 2023

Happy Birthday to you

Goedemorgen,

en wat ga je maken voor je jarige neefje, toch maar weer een reep chocolade, ik had ook ineens zoveel jarigen en jubileums in maart, dat het even druk werd, zowel met hobbyen als in mn hoofd.


Deze was zo ontzettend moeilijk, qua papier en wat ga ik gebruiken erop als versiering.
Hij is al zo vaak opzij gelegd ook.


Alle elementen zijn van de Action van DecoTime. En op de chocolade de letter B gedaan, de beginletter van zijn naam.





En deze afbeelding komt uit mijn voorraadmap, weet niet van wie hij is.
Hij was leuk te maken, maar deze pakte me op de een of andere manier niet.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



 

16 opmerkingen:

  1. Het water loopt in mijn mond bij het zien van deze leuke en lekker kaart. Wat leuk die letter b op alle stukjes chocolade.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly,
    hij is supergaaf! Die gaat in de smaak vallen, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is toppie je kaart zo leuk gemaakt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!!
    Raar is dat hè, dat je er dan zelf niet enthousiast van wordt?!!
    Ik vind de voetbal dingen erbij super leuk en het zilver papier onder de wikkel net echt.
    Echt een hele leuke jongens kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat chocolade blok toch leuk. Gaaf!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke chocoladereep!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie reep chocola met de leuke wikkel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk gedaan. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een superleuke creatie, Elly
    Maar begrijp ook wat je bedoeld, soms kan het je niet pakken, ik denk dat we dat allemaal weleens hebben, maar dat neemt niet weg dat het een prachtig resultaat is geworden
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mag best tevreden zijn over je creatie, hij is goed gelukt. Je neefje zal het alleen jammer vinden dat het geen echte chocolade is, zodat hij er een hap uit zou kunnen nemen. (grapje)
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En tóch is het een hele leuke kaart geworden Elly. Hij zal wel goed ontvangen worden/zijn!
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag hem gisteravond op mijn telefoon maar kon het niet echt goed zien maar nu wel en het lijkt een echt blok chocolade en de letter van zijn naam erop heel cool! Ik leg ook vaak iets opzij en dan ineens krijg je een ingeving en zo kwam er toch een hele mooie versiering op de wikkel Elly, top gedaan! Fijn weekend hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou hij is wel erg goed gelukt Elly, wat een mooierd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een geweldige kaart geworden, die reep ziet er zo echt uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen