Volgers

maandag 1 mei 2023

Octagon album

 Goedemorgen,

eindelijk kan ik mijn octagon album laten zien die ik voor mijn zus gemaakt heb.

Ze is van de week jarig maar gisteren hebben we samen geluncht en heeft ze hem al in ontvangst mogen nemen, en daar was ze heel blij mee.


Het papier wat ik hier gebruikt heb is van Craft Sensations en gekozen voor een zwart witte album.
Mijn zus haar hobby is fotograferen en daar heb ik zoveel mogelijk op ingespeeld.
Deze album had Renate online gegeven in haar prive fb groep op 25 februari.
 

Bloementoef van allerlei bloemenmallen, Joy!Crafts, Marianne Design, Craft Emotions, en natuurlijk sisal. Je ziet het hier niet zo goed, maar er zit ook een negatief door de toef, deze is van Studio Light.


Stempel is van Craft Sesations, en deze op mica gestempeld wel met speciale inkt die ervoor geschikt is anders veeg je het zo weer uit.



Ik heb hem met een lintje laten sluiten en als extra nog een klittenbandje, zodat hij nog iets mooier dicht bleef zitten.


Als je hem opent kom je als eerste een fotocamera tegen, deze is van Marianne Design, een hempcord door de gaatjes gedaan, in het midden gestempeld en met embossingpoeder, dit kom je op meerdere pagina's tegen.


De foto's die je ziet had ze zelf ooit eens gemaakt, lang leve fb dat ik er een paar af kun plukken.
De tickets zijn van Elisabeth Craft Design.
Ik had ook detail foto's en dat de labels eruit waren, maar dan kwam ik op 30 stuks, dat ga ik jullie niet aandoen.
De dandelion is van Studio Light.


De klok staat voor idd tijd, maar tijd heb je ook nodig bij het fotograveren, sluitertijd en de tijd ervoor nemen, het veertje wat ze ook wel graag gebruikt, en op de tickets staat Rain Check, vond dat ook toepasselijk, ook hier moet ze rekening mee houden, mocht ze buiten op pad gaan.
Het liefste speelt ze binnen met haar camera.


Kijk hoe schattig deze diertjes in het negatief, die zag ik op een achterzijde van een van mijn dsp staan, ik dacht die knip ik uit en mogen hier meedoen op deze pagina.



Links het grote negatief is van de Action, en de stempels van Elisabeht Craft.
De letters rechts die had ik eens van iemand overgenomen.



Ja ze is ook 65 geworden net als haar man een maand geleden, daarom even uitgepakt met een creatie maken.


En dit schrijven/typen we altijd naar elkaar, dus dacht nu moet ik dat hier maar ook opplakken, deze letters zijn van Marianne Design.


Tekst van Ali.


En de labels die in de pagina's nog verstopt zaten.
Het lieve hondje is van de Action, ik wist dat ik deze nog had met zn camera.


Heb hier veel plezier aan beleefd, het oppimpen dacht ik eerst dat wordt nog wat, maar toen ik er eenmaal inzat ging het vanzelf.

En hij is in februari gemaakt, in maart was hij helemaal af, dus heb er zelf ook een tijdje van mogen genieten voordat ik hem weggaf.

Groetjes,

Elly

fb pagina:




21 opmerkingen:

  1. Ben er even voor gaan zitten Elly wat heb je dit weer schitterend gemaakt leuk al de mooie details! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo wat heb je dit gaaf gemaakt Elly, zoveel prachtige details verwerkt en persoonlijker kan het toch niet….ik had het gezicht van je zus wel eens willen zien…..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Elly, wat heb je dit weer mooi gemaakt. Leuk dat je zelf ook nog van kon genieten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi album heb je gemaakt. Leuke details en mooi papier.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi albumpje heb je voor je jarige zus gemaakt.
    Leuke details zijn er te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie creatie voor je zus leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tof album Elly ,super om te krijgen !
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige creatie, Elly
    Dat heb je mooi gemaakt!
    Je zus was blij verrast neem ik aan
    Je mag helemaal trots zijn op jezelf!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en bijzonder kado voor jouw zus. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Elly wat een schitterende creatie, daar zitten heel veel uurtjes in maar wat zal je zus dit koesteren! Altijd zo leuk om met zo'n project bezig te zijn en haar grote hobby zo uit te lichten! Sjappoo voor jou en alvast gefeliciteerd met je zus haar verjaardag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super mooi gemaakt. Zulke prachtige details.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Elly, wat gaaf gedaan! En zo toepasselijk met al deze geweldige details! Dit gaat ze natuurlijk nooit meer wegdoen! 😍 Echt heel knap.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoooooo, wat heb jij uitgepakt zeg.
    Maar voor je zus mag dat ook wel hè.
    Wat veel te zien en wat leuk om dit andermaal te verwerken in en op deze creatie.
    Leuk om er zelf ook nog een poos van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh...zo mooi gedaan!! knap hoor en zo leuk gepimpt ook.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kunstwerk heb je gemaakt voor de verjaardag van je zus. Er is zoveel op te zien en zoals ik lees is het allemaal op haar gericht.
    Dit zal zeker erg gewaardeerd zijn.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creatie heb je gemaakt in deze mooie vorm, heel veel aandacht aan besteed..
    Die klachten die jij beschrijft zo begon het bij mij ook, ik heb er al minstens 6 weken last van..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Hij is ook Prachtig!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht exemplaar , en zo mooi in het zwart wit in één woord fantastische .
    Het model ook heel mooi.
    Kijk mijn ogen uit.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen