Volgers

zondag 28 mei 2023

Well done

Goedemorgen,

dit is mijn reminder kaartje voor KIC  en willen we graag sport zien op je creatie.


Als basis de bal van Dutch Doobadoo 470.713.792 en hier mijn eigen gemaakte tekening erbij verwerkt.


Schattig he, beertje wat nagetekend, maar de goal en de bal zelf erbij verzonnen, well done erbij gedoodeld. Ik vind het een schatje geworden en jullie?


De stukjes op de bal heb ik met stik lijntjes gemarkeerd, want het moet wel een leren bal lijken toch.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuk de grote voetbal en het schattige stempeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je knap bezig geweest Elly met deze mooie kaart! En leuk getekend, het is een heel gaaf kaartje geworden zo.
    Fijne Pinksteren.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk. Wat kun jij goed tekenen zeg!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart en zo leuk getekend!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat is die tekening leuk. Ik moet het ook weer doen 😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een knap tekenwerk van jou Elly en de bal is ook erg natuurlijk gemaakt….een prachtige creatie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super gave en mooie kaart Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen