Volgers

donderdag 21 september 2023

Sleutelhanders

Goedemorgen,

sommige van jullie weten het wel denk, ik spaar sleutelhangers, hoe dat ontstaan is weet ik, maar laatst werd er gevraagd hoeveel heb je er, hmmm ook dat weet ik niet ik had geen zin om te tellen, maar ik heb er wel even foto's van gemaakt.


Deze heb ik van mijn zus gekregen voor mijn verjaardag, heeft ze mijn geboortebloem een Aster laten graveren en met mijn naam en geboortedatum, dus dit is wel een hele speciale en zowieso een dure sleutelhanger, en goudkleurig omdat ze erbij zei, ik wil je voor geen goud missen als zus.
Hier is moeilijk een foto van te maken daar het een spiegel ook nog is.


En hier een enorme bos van Nederland.



En deze bos is van plaatsen waar ik ook geweest ben.



Dit is een bos die iedereen die het wilde voor me een sleutelhanger heeft meegenomen of waar ik echt om gevraagd had.


Is ook wel een zeer zware bos deze.


En dit is een bos met echt vanalles, een rommelbos noem ik het hihihi.


En ze hangen allemaal in mijn hobbykamer. Ik heb nog wat meer sleutelhangers, eentje aan mijn tas, en natuurlijk aan de huissleutel, op school heb ik er eentje, dus er zwerft nog heus wel ergens hier en daar, maar ze normaal gesproken gelijk aan de goede bos waar ze bij horen.

Dus we sparen nog maar lekker door, misschien heeft onze jongste dochter die is op reis nu ook wel een sleutelhanger nog kunnen scoren..altijd een verrassing.

Wilde dit even zomaar laten zien aan jullie.

Groetjes,

Elly

 

19 opmerkingen:

  1. Zo dat zijn er een boel, leuk om te zien Elly. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop sleutelhangers zeg!
    Wel handig dat deze verzameling niet veel ruimte in beslag neemt hihi.
    Ik herkende meteen een uiltje met een (Turks)oog in zijn buik, die hangt aan mijn tas en kreeg ik van mijn vriendin…
    Deze van je zus is wel heel bijzonder en lief 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, wat een verzameling ! leuk
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms begin je ergens aan en dan na een tijdje denk je "het is een verzameling en ik ga er lekker mee door, want het is erg leuk"
    Ik vind het leuk dat je ze per bos en categorie bij erkaar hebt gedaan.
    Mooie verzameling zeg, wat veeeeeel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een hele verzameling Elly....wat leuk zeg!
    De een spaart sleutelhangers....de ander (ik) boekenleggers....haha....ik heb een doos vol....heel veel verschillende en ook uit speciale landen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja das waar, maar daar zullen zeker ook hele mooie tussen zitten, ook tijd voor een foto ;)

      Verwijderen
  6. oh hahaha wat een leuk verzamel item sleutelhanger. en wat heb je er vééééél.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Elly, wát 'n verzameling heb je. Maar goed dat alles aan 'n ring vastzit! 😀 Maar de allerliefste is van je lieve zus... 🥰
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie hanger heb je van je zus gehad en leuk al die hangers zo bij elkaar
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n grote verzameling sleutelhangers Elly
    Mijn moeder spaarde ze vroeger ook, toen kreeg je bij veel producten een miniatuur in de vorm van een sleutelhanger
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie verzameling sleutels Elly. Wat ene mooi cadeau van je zus een persoonlijke sleutelhanger. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sjonge wat heb je veel sleutelhangers! Grappig dat je soms niet eens weet hoe en verzameling ontstaan is. Zo heb ik heel veel winkelwagenmuntjes en reclamepennen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, ik heb ze vroeger ook verzameld maar heb ze allemaal weggedaan volgens mij.
    Die van je zus is natuurlijk heel bijzonder!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Elly, aller eerst wil ik je nog een gelukkige verjaardag wensen. Wat is dit een toffe verzameling! Zelf vind ik het leuk om sleutelhangers te maken en dat deed ik al op verschillende manieren: skoebidoe, vilt, parels, schrinkels, ....
    De sleutelhanger van je zus is prachtig!
    Lieve groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen