Volgers

maandag 25 september 2023

Week 35

Goedemorgen,

week 35, opdracht is Hond.


In wat boeken gedoken en kwam deze afbeeldingen tegen, die met de bril uit een boek van de Action, de lieve afbeelding van Morgana Fantasy.
En de onderste uit een illustratie boek wat ik een tijdje terug bij de Kringloper had gekocht/


Achtergrond heb ik bewerkt met een mask van Studio Light en die voetjes is een mask van Craft Emotions.



Deze afbeelding is echt (was) the Queen van Engeland. Ik zag dit plaatje staan met die honden en ging lezen wat erbij stond en idd Elisabeth in haar jongere jaren.
En daarom vond ik het ook wel toepasselijk om er Queen bij te plakken.

Langs de randen heb ik gedoodeld: hondenliefde.

Deze keer heeft het geen flapjes en vakjes, gewoon simpel gehouden.

Hoe was jullie weekend? Zaterdag had ik met mijn vriendin een crematie van een oude klasgenoot en dat duurde 3 uur, dat was een zeer mooie en indrukwekkende crematie. En natuurlijk veel te jong met zijn 55 jaar. Zondag zijn manlief en ik gaan wandelen in de woonplaats bij onze oudste dochter, lekker rondom het water. Ze merkte het aan de foto die ik stuurde, waarop ze zei, zullen we straks met zn vieren gaan lunchen? Onze jongste is op vakantie, nou was, want die is vannacht teruggekomen, en hebben vanmiddag ook nog een bezichtiging op de planning staan, heel hard duimen.
Na de lunch zijn mijn dochter en ik naar een braderie gegaan in een andere stad en zo was de zondag ook weer vol. Waarop is savonds lekker lui in de bank in de serre lag, dat is nu nog steeds super vertoeven als het zonnetje erop gestaan heeft.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

11 opmerkingen:

  1. Een mooie pagina en prachtig is de foto van de Queen.
    Vreselijk als iemand zo jong komt te overlijden.
    Wij hebben een mooi weekeinde gehad. Zaterdag met vriendin naar een workshopdag geweest in Noordwolde en gisteren uit eten geweest met onze dochter en schoonzoon.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een hele mooie pagina van gemaakt met zulke leuke en lieve plaatjes!
    Jij had een afwisselend weekend….verdrietige en mooie momenten…
    Wij hadden gisteren een heerlijke (verjaar)dag bij onze oudste zoon waarbij ook onze jongste zoon was dus alle kinderen en kleinkinderen bij elkaar (dit gebeurt helaas veel te weinig)…genoten,gouden moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is leuk geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie creatie met al de verschillende hondjes en leuke details
    hier een lekker rustig weekend gehad en lekker aan de kaart geweest
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor.
    Juist het verschil in afbeeldingen vind ik leuk.
    Klinkt als een heerlijk weekend!!
    Ik mocht werken, dus heb niks van het mooie weer mee gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke pagina heb je gemaakt met de verschillende plaatjes! Je had een verdrietig en gezellig weekend zo te lezen, naast zulke verdrietige dingen waardeer je de kleine dingetjes om even met elkaar te gaan lunchen weer extra!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele gave en leuke pagina Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige hondenpagina Elly
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, dat weekend van jou was vol en met mooie en verdrietige dingen. Maar het was vast zo voorbij. Je creatie met 'hond' is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie pagina.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen