Volgers

maandag 30 oktober 2023

Week 39

Hoi hoi,

en jawel weekopdracht 39 Spelletjes.

Deze was nog moeilijker en echt die heb ik zomaar opgeplakt.

Dacht zal ik stoppen ermee, maar wil echt proberen dit jaar af maken met die opdrachten.



De afbeelding is van Craft Sensations. Ik had ook een foto kunnen maken, op een spelletjes avond van mijn vriendinnen. Ik vind spelletjes echt niet leuk, ben er wel bij en soms doe ik mee, maar zelfs daar had ik geen ambitie voor..wilde hem nu echt afhebben.
Dus zoals je ziet, totaal geen tags of envelopjes of waar iets achter geschoven kon worden.,


Een blaadje verknipt en dat her en der opgeplakt wat met spel te maken had.
Dat het een challenge is is het voor mij helemaal zeg.



Wens jullie een fijne dag,

Groetjes,

Elly 

fb pagina:

 

12 opmerkingen:

  1. Als heeft het je veel moeite gekost maar deze creatie is super mooi geworden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt goed je best gedaan het ziet er heel erg leuk uit Elly.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als ik hier na kijk zie ik n iks geen moeite!! tof, voor jouw was dit dus een echte CHALLENGE..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk dat beertje dat tegen de letters omhoog klimt. Toch een heel geslaagde pagina!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke creatie, Elly
    Ondanks de moeite heb je een leuk resultaat neergezet
    Zo schattig dat beertje
    O, spelletjes, mij kun je er wakker voor maken, vroeger hadden we binnen ons gezin een sjoelcompetitie, zo leuk
    Nu spelen Richard en ik vaak UNO
    Ook gezellig
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie creatie met het leuke plaatje en de leuke details, je kunt het thema er goed uithalen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En tóch heb je er iets heel leuks van gemaakt Elly, echt waar. Ik vind hem heel gaaf! Het lijkt me moeilijk hoor, telkens weer een nieuwe opdracht... Je hebt ze tot nu toe heel aardig volbracht!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dat is je goed gelukt, ik denk......dat ik het naast me neer gelegd had, krijg ook geen inspiratie als iets me niet echt aanspreekt, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En toch is het je heel goed afgegaan Elly , ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch is hij leuk geworden😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, de challenge is duidelijk tussen de regels door te lezen Elly maar je hebt toch een leuke pagina gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, je wordt er bijna chagrijnig van zo te lezen🤣.
    Toch vind ik het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen