Volgers

vrijdag 17 november 2023

Deel 2 spijkerbroek album

Goedemorgen,

het is alweer vrijdag,

en hier voor jullie het 2de deel van deze album.



En ik had nog een mok van Dutch Doobadoo, dus deze paste hier ook perfect bij.



Het broekriem lusje, tussen het album geplakt, hiermee kun je hem mooi los trekken.




En de allerlaatste pagina..met vele tags.




Wat lintjes gebonden aan het broekriem lusje.


Bovenaanzicht. Het heeft een hele aparte binding.

Renate heeft hem in nog een prachtige uitvoering gemaakt en die zie je HIER.
Deze album is afgelopen woensdag afgegeven aan een jarige vriendin van mij, en ze was er blij mee.

Ik wens jullie een fijne vrijdag en een mooi weekend toe. Morgen hebben we een afspraak gaan we de keuken laten uittekenen en berekenen. En zondag ga ik met vriendinnen lunchen.

Even nog over mijn bericht van gisteren...ik ga niet stoppen met hobbyen hoor, alleen met de verplichtingen daar wil ik wat vanaf..dus ik blijf creaties plaatsen hier en voorlopig sta ik al een paar weken vooruit gepland ook, nee jullie zijn niet van mij af hihihi.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

18 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooi en wat fijn dat je je vriendin er blij mee gemaakt hebt ๐Ÿ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig album Elly en snap wel dat je jarige vriendin hier blij mee is. Heel mooi met de jeans erbij.
    Fijn dat je niet stopt met deze heerlijke hobby.
    Succes met de voorbereidingen van jullie nieuwe keuken
    Een gezellige dag zondag met je vriendinnen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg druk dp maar doordat je het hebt gecombineerd met "spijkerbroekstof" is het allemaal 1 geheel geworden en een prachtig album.
    Ik begrijp je keuze voor de kerst- en verjaardag kaartjes goed!!
    Jij bent altijd lekker aan de freubel maar een verplichting om kaartjes te maken is niks voor jou denk ik. Kies op je gevoel en ik blijf natuurlijk je blog bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie weer Elly
    Fijn dat ik je goed had begrepen en dat je niet stopt met hobbyen en bloggen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie creatie met ook weer het spijkerstof leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n prachtig album Elly, heb daarnet even de 1e helft teruggekeken en wat 'n werk... ๐Ÿ‘ Maar wel fijn als zulke dingen gewaardeerd worden, daar heb je dan zelf 2x plezier van, het maken en het geven... ๐Ÿ˜Š Heel mooi gedaan zo!
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer een geweldig mooie creatie Elly. Wat ben jij daar toch een kei in! Alvast een fijn weekend.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Elly,
    Je tweede deel is ook hartstikke mooi! Heel leuk om dit soort dingen te maken hรจ! Je berichtje van gister las ik ook en ik ben al jaren aan het minderen met sturen, je moet het allemaal maar maken en als ik zie hoeveel kaarten er in blogland verstuurd worden daar kan ik ook niet allemaal aan voldoen! Zonder verplichting en vrije wil wat maken bevalt me prima zo! Ik werd er helemaal gestresst van, ook van alle dagen bloggen, nu is het goed in balans! Fijn weekend hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige deel 2 Elly ziet er gaaf uit

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtig album!!
    gelukkig stop je niet, het is een veel te leuke hobby toch?
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat had ik wel begrepen hoor. Met zo'n mooie hobbykamer kun je gewoon niet stoppen! je album is helemaal top! Zo gaaf. Daar ben je echt een kei in! Ben benieuwd naar je post. ik laat het dicht tot mijn verjaardag...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is heel mooi. Goed dat je stopt met het sturen van kaartjes. Het moet niet als een verplichting voelen. Gelukkig blijf je wel freubelen en blijven we genieten van je creaties.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is het een prachtig album geworden, jij bent hier zo goed in. Prachtig cadeau!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit mooi geworden!!!! Leuk ook de binding.

    BeantwoordenVerwijderen