Volgers

maandag 13 november 2023

Spijkerbroek album

Goedemorgen,

28 oktober gaf Renate een online workshop in een privé groep, en we gingen een spijkerbroek album maken.

 Ik kon deze ochtend niet omdat ik in een werkgroep van Halloween zat dus die dag druk bezig was. De volgende dag was ik aan de album begonnen want had mijn huiswerk hiervoor al wel klaar. En ook deze workshop was weer super om te doen.

Vandaag laat ik jullie de helft van de foto's zien en vrijdag de 2de deel.


Het huiswerk was oa een oude spijkerbroek, tja die had ik wel maar die gebruikte ik voor mijn werk, was eigenlijk mn lievelings werkbroek, en dit stofje was ook niet zo stijf. 
Dan de schaar er maar ingezet.


Het randje aan de broekzak zat aan de binnenkant van de broek rondom de taille.. deze losgehaald en zo aan de broekzak geplakt..en vanuit dit ben ik mijn dsp bij elkaar gaan zoeken.




Het dsp is van Craft Sensations uit een oudere blok. 

De lieve afbeeldingen (ik vind ze lief dan) die zijn van Morgana fantasie. Ze hebben allemaal iets met koken te maken, en vanuit hier weer verder gaan bedenken hoe de binnenkant op te pimpen..en dat is wel aardig gelukt, net een soort kookboekje geworden, maar dat hoeft natuurlijk niet, je kunt er vele foto's in kwijt maar ook genoeg tekst of recepten.



Een fles van Dutch Doobadoo paste hier precies op, en tevens kun je hier een label achterschuiven.



Glas is ook van Dutch Doobadoo en ook hier kun je een tag achter schuiven.


Tailleband wat over was, hier opgeplakt waar het boekje achter geschoven/geklemd zit.





En dit is het midden van het boekje, en links de broekzak mal ook van Dutch Doobadoo. Hier zit een tag in. Ik vind hem super geslaagd, wat ik ermee ga doen...ik weet het niet..kado geven of als iemand hem leuk vind mag diegene hem zo hebben. Ik ben er een paar uurtjes mee zoet geweest, en was super om te maken.

Renate haar uitwerking zie je HIER, ze heeft er een filmpje bij dat kijkt wat gemakkelijker.
As vrijdag zie jullie het 2de deel van mijn album en zal ik de link meesturen van haar 2de uitwerking die ook schitterend is geworden.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig album Elly en wat zal dit een werk geweest zijn,. Heel mooi met dit prachtige designpapier in combinatie met je jeans. Hier kan je weer trots op zijn.
    Ben al benieuwd naar vrijdag.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat matcht dat mooie papier van CS er goed bij zeg!
    Het is een fantastische mooie creatie Elly, ben nu al benieuwd naar deel 2…hopelijk komt er iemand op je pad die je er erg blij mee gaan maken…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat gaaaaaaf ik vind het geweldig, schitterend Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Elly
    Wat een mooie creatie, wat leuk gemaakt met als basis een spijkerbroek en zulk mooi bijpassend papier en leuke plaatjes, ben benieuwd naar deel 2
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke creatie met de oude spijkerbroek wat een schattige plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat heb je dit mooi gemaakt. Zoveel leuke details. Een hele fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gemaakt, alleen vind ik het zo erg dat je daar je lievelingsbroek voor in stukken moest snijden.
    Nog geen spijt van ?
    Een creatie waar weer vele uurtjes inzitten lijkt mij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog niet...was een werkbroek voor bij de werkhuizen, en daar ik daar minder werk ivm mijn andere baan was dit niet zo erg..

      Verwijderen
  8. Wat gaaf met die leuke kaft, ik heb vroeger nog tassen gemaakt van oude spijkerbroeken maar dit is ook heel leuk. Het dessin-papier heb je er mooi op afgestemd en ook zijn de pagina's zijn weer met aandacht gemaakt. Leuk Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit geweldig Elly.
    Haha idd, ik lees net dat Miranda tassen heeft gemaakt vroeger van spijkerbroeken. Dat heb ik toen ook gedaan

    BeantwoordenVerwijderen