Volgers

maandag 5 februari 2024

Hoera

Hoi hoi,

een kaart voor een man, hiervoor had ik mijn planner pagina van de postzegelstans ECD gebruikt, papier uit de restjesbak, deze is van Studio Light.



En met verschillende stempels van de Action, Studio Light, Joy!Crafts de achtergrond gedaan.
Washi tape aan het kleine kaartje, en rondom het kaartje stiksteekjes getekend.



En zo had ik slimline verjaars kaart gemaakt, en moet zeggen, ik ben tevreden.
En de jarige was blij met mijn kaart.

Niet teveel schrikken lieve blogvriendinnen over mijn weggegooide creaties, sommige vond ik echt zelf niet mooi en stonden echt zeer lang. Maar idd wat ik nu nog over heb, dat is nog best wat wil ik gaan schenken hier in het dorp voor ouderen.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

18 opmerkingen:

  1. leuk kaartje is het zo geworden,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke stans en leuke stoere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh, ik kan ineens niet meer reageren op jouw blog.
    Oh, nu lukt het volgens mij wel weer, via "Internet versie".
    Nou ja, ik probeer het wel.....
    Wat een leuk idee om met deze stans en Mannenkaart te maken het ziet er super uit, maar doordat je kraft erbij gebruikt hebt ook weer "warm".
    Dat vond ik een goed idee, om je creaties te schenken aan ouderen, die zijn er vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie postzegelstanskaart, Elly
    Mooi gemaakt mrt die leuke details
    Goed idee om de kaarten te schenken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mannen kaart Elly, je hebt een mooie bestemmig gevonden voor je creatie. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave mannenkaart heb je gemaakt, leuke achtergrond en veel moois te zien op de postzegelstans..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk gemaakt deze mannenkaart.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een gave mannenkaart Elly..........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie mannekaart. Blijft toch vaak wel een dingetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie mannenkaart.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele gave, originele mannenkaart Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echte mannenkaart Elly, mooi gedaan!
    Fijne dag nog.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stans gebruikte je en zoveel mooie details…ik heb de foto’s vergroot zitten bekijken en bewonderd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt heel erg mooi geworden, leuk die postzegelstans!
    Ik gooi ook alles weg wat ik niet echt mooi vind en de rest verstuur ik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen