Volgers

maandag 15 april 2024

Condoleance

Goedemorgen,

een kaartje gemaakt naar aanleiding van de live van Darline en dit voor mijn vriendin gemaakt, haar moeder was overleden. Dit was zo'n lieverd vond ik altijd.


Dsp is van de Action,


Het vlindertje wat omhoog wipt komt ook uit het dsp.


Dit soort kaarten oppimpen vind ik zo moeilijk en niet echt mijn ding, dus toen mijn vriendin appte dat haar moeder overleden was, dacht ik, ik ga deze kaart hiervoor gebruiken daar hoeft niet zoveel op en aan dan.

De live van Darline vind je hier terug, deze is van 24 maart.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met verrassende binnenkant.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel stijvol ook de binnenkant is mooi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is helemaal mooi geworden ! geslaagde kaart
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Elly!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie condoleancekaart, Elly
    Prachtig model, bedankt voor het delen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie condoleancekaart heb je gemaakt, leuke binnenkant ook. Ik herken het papier, heb het pas nog gebruikt voor een kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooie stijlvolle kaart Elly........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms zou e willen dat het leven oneindig was voor sommige mensen, helaas is dat niet zo. Je maakte een mooi kaartje voor je vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart ! Dat zal vast en zeker goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie kaart met verrassende binnenkant. altijd verdrietig iemand te verliezen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi, een condoleance kaart met zo'n verrassende binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen