Volgers

woensdag 10 april 2024

Ik kom je opfleuren

Goedemorgen,

 

Dit is mijn voorbeeld voor ons DT team, uitdaging Vleugels op je kaart.


Basis een Dutch Doobadoo mal 470.784.071.
Dsp van Graphic 45, Secret Garden Collection.


Magnolia ingekleurd met brushmarkers.


In de mal een gaatje gemaakt zodat het nu een tag lijkt.


Deze kruisjes zijn van Studio Light, dit bericht is gemaakt op 21 december en een week daarvoor had ik deze alfabeth mal gekocht. Maar hier gebruikt als kusjes.


En een tekst van Craft Emotions, helaas was ik te snel met mijn hand erover heen gegaan dus komt het wat vlekkerig over, moet zeggen dat ik het op de foto hier erger vind dan dat het in het echt is.

Ik wens jullie een fijne dag, en misschien dat jullie ook mee willen doen met deze uitdaging bij KIC.


Groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina

 

13 opmerkingen:

  1. wat een mooie creatie met de leuke details, het mooie papier en schattige stempeltje erbij, je word er echt blij van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, vooral de kusjes ook! Leuk stansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie, Elly
    Dat dp vind ik ook zo mooi, heb ook nog een restje liggen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vorm en helemaal leuk dat je er een tag van gemaakt hebt.
    De digi is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een hele mooie create en papier heb je gebruikt Elly........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi voorbeeld Elly! Je hebt flink uitgepakt en er is veel te zien! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige creatie in heel mooie kleuren.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat 'n mooie kaart is dit Elly, met deze gave kleuren, leuke reminder. En je hebt een prachtige fotoserie geplaatst, weer fijne herinneringen gemaakt! 🥰
    Mooie dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig! Mooie kleuren!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Elly! Mooie kleuren knap gedaan.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi deze kaart met de kleuren combo en bloemen! xx

    BeantwoordenVerwijderen