Volgers

maandag 6 mei 2024

Verhuiskaart

Goedemorgen iedereen,

voor een fb/blog vriendin heb ik dit verhuiskaartje gemaakt.


Het is een klein smal kaartje geworden, en ik was geïnspireerd door een kerstkaartje wat ik ooit van een fb vriendin had gehad. Deze had ik nog steeds op mijn prikbord hangen om hem eens na te maken, maar het is nu even wat anders geworden.


Hartjes dsp is van de Action, en het overige dsp is van Maja Design.
De sleutel is van de Action ook en heb deze bewerkt met Frantage.


Tekst gestempeld en deze is van Joy!Crafts.


En hier wat notities opgeschreven wat bij een verhuizing hoort.

Dit kaartje kon ik persoonlijk in de bus doen, want ze woont nu maar een dorp verder.

Groetjes Elly

fb pagina:



15 opmerkingen:

  1. Vind het zo lief dat je dit kaartje voor ons hebt gemaakt. Hij staat hier nog steeds te pronken. Dank je wel.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verhuiskaartje heb je gemaakt Elly....en het is goed ontvangen lees ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart voor Miranda!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is mooi geworden, geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Elly
    Grappig dat uitschuiflabeltje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk is dit!!
    Ga ik onthouden, bedankt voor de inspiratie.
    Mooi dp, niet te druk, leuk die sleutel erbij, helemaal leuk voor een nieuw huis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie creatie leuk de huisvorm
    leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie verhuiskaart heb je gemaakt, leuk met de sleutel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een hele leuke verhuiskaart /tag Elly.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke verhuiskaart is het! Erg leuk met die teksten.
    En viel net weer mee na de vakantie werken? Kort weekjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie verhuiskaart Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend originele verhuiskaart Elly!
    Ik vind je uitschuiflabel écht geweldig!
    Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje. En die sleutel is geweldig.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen