Volgers

zondag 23 juni 2024

Maritiem

Goedemorgen,

dit is mijn inspiratie kaart voor KIC, we vragen om een maritiem kaartje.

Deze keer heb ik hem voor mijn planner gemaakt, maar snij je de linkse kant eraf dan heb je een mooie grote kaart.


Het dsp wat ik gebruikt heb is van Caio Bella, The sound of summer.
Voor deze postzegels planner stans heb ik allemaal restjes kunnen gebruiken, wel even puzzelen, maar dat maakt het wel leuk.



De tekst is ook mooi, Relax, Recharge and Reflect,
some times it's ok to do nothing.

Als jullie mee willen doen, dan kan je je kaartje HIER linken.

Groetjes Elly
DT KIC

fb pagina:

 

11 opmerkingen:

  1. wow wat een mooie pagina voor je planner zo leuk met het maritieme thema, leuke plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart!!! Ik hou van dat maritieme, woon aan de haven dus tja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat een gave collage heb je van deze planner pagina gemaakt Elly. Heel mooi zoals je al die plaatjes gecombineerd hebt. Die tekst "it's oke..." zou ik eigenlijk hier op moeten hangen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, al die vakjes mooi gevuld met maritiem dingen.
    Leuke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Elly! Wat gaaf is het! Zoveel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en ook een heel leuk thema toegepast.
    Leuke plaatjes gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Elly.....heel mooi in deze kleuren! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart gaaf gedaan Elly.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super voor in de planner masr ook als kaart
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen