Volgers

woensdag 25 september 2024

18 jaar

Goedemorgen,

vorige maand was een nichtje van ons jarig en wel 18 jaar geworden.

Dit kaartje had ik voor haar gemaakt.


Basis is van Dutch Doobadoo voor de planner was dit.
Uiteraard dat ik die gaatjes had weggelaten aan de linkse zijde.
Dsp is van Studio Light.


Happy zijn letters van de Action.


Birthday van Marianne Design.


De 18 is ook van Dutch Doobadoo, deze niet helemaal vast geplakt zodat ik hier een envelopje achter kon steken met geld. Dit envelopje is ook zelf gemaakt.




En ruimte gelaten in het midden zodat ik hier een label in kon schuiven en waar ik dan onze namen op kon zetten.


Dus uiteindelijk nog een leuke kaart geworden.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer mooi gemaakt Elly en echt iets voor een 18 jarige met gevoel voor stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is uiteindeijk een hele LEUKE kaart heiden.
    De verrassingen (envelop, label) erbij vind ik zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke verrassende details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n mooie bijzondere kaart met allemaal verrassinkjes!
    Echt jouw handelsmerk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mooie verjaardagskaart, Elly
    Leuk gemaakt met grote getal!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen