Goedemorgen,
deze kaart had ik alvast gemaakt voor de nieuwe bewoners die hier in de straat komen wonen,
en dit is het model wat bij wat Schatkaart te zien is deze maand.
Was best een pittig patroon, het dsp is van de Action.
Vandaag hoeven de kids niet naar school ivm de extreme hitte, sommige collega's komen wel naar school en de rest werkt thuis.
Als conciƫrge valt er thuis weinig te doen, heb wel iets van administratie, maar ik denk dat ik even wat vroeger begin dan kan ik ook wat eerder naar huis.
Wat je ook doet, je zweet ook zo snel, hopelijk is het gauw voorbij met deze hitte.
Morgen zouden we een dagje naar de camping gaan, maar ik denk dat ik ons ga afmelden, want zo fijn is het niet om daar te gaan zitten en s;avonds zouden we uit eten gaan.
Iedereen rustig aan vandaag,
groetjes Elly
fb pagina:





Heel verstandig, vroeg beginnen en op tijd naar huis, ik moet er niet aan denken nu op zo'n camping, tenzij er een groot meer is waar je af kunt koelen en onder de bomen zitten.
BeantwoordenVerwijderenIk snap die scholen wel maar voor de ouders die moeten werken toch ook een probleem. soms ben ik zelfs achteraf nog zo blij dat ik bij de jongste besloten heb om te stoppen met werken, al had ik vaak veel kindjes om op te vangen ook. haha. Niet erg hoor, vond ik leuk.
Oh en dan je kaartje, wat lief voor je nieuwe buurtjes, heel leuk welkoms kaartje.
Een hele mooie kaart Elly. Gr Karin
BeantwoordenVerwijderenWat leuk dat je dat doet voor de nieuwe buurtbewoners! Het is een pracht van een kaart geworden, heel bijzonder!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank