Volgers

vrijdag 26 juni 2026

welkom

Goedemorgen,

deze kaart had ik alvast gemaakt voor de nieuwe bewoners die hier in de straat komen wonen,

en dit is het model wat bij wat Schatkaart te zien is deze maand.


Was best een pittig patroon, het dsp is van de Action.





Vandaag hoeven de kids niet naar school ivm de extreme hitte, sommige collega's komen wel naar school en de rest werkt thuis.
Als conciƫrge valt er thuis weinig te doen, heb wel iets van administratie, maar ik denk dat ik even wat vroeger begin dan kan ik ook wat eerder naar huis.

Wat je ook doet, je zweet ook zo snel, hopelijk is het gauw voorbij met deze hitte.
Morgen zouden we een dagje naar de camping gaan, maar ik denk dat ik ons ga afmelden, want zo fijn is het niet om daar te gaan zitten en s;avonds zouden we uit eten gaan.

Iedereen rustig aan vandaag,

groetjes Elly

fb pagina:

 

maandag 22 juni 2026

Trouwkaart

Hoi hoi,

een trouwkaart voor een collega van mij.


Als basis het hart van Dutch Doobadoo.
dsp van Scrap and Me.


Een paperclip leuk gepimpt zodat de kaart dicht blijft.





En het hartje als label voor persoonlijke tekst.

Dit kaartje laat ik meedoen bij Crealadies, daar vragen ze om Alles is liefde.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

vrijdag 19 juni 2026

Blokje hout

Goedemorgen,

 met moederdag hadden de kids hier op school een keuze wat te maken en daar was ondere andere dit blokje hout.

De blokjes hout waren door mijn schoonzoon gezaagd, van afval hout, en manlief had er gaatjes in geboord zodat ze er ijzerdraad in konden steken en daaraan iets maken.

Hun hadden met klei iets gemaakt.

Nu was er nog een blokje hout over, ik dacht hee die ga ik thuis eens oppimpen, en dit is dan mijn resultaat geworden.


Heb het blokje beplakt met leuk papier, dit papier heb ik ook in een lijstje zitten op mijn kantoor, dus vind het wel passend zo, en ga ik dit blokje ook wegzetten op mijn kantoor.


Labeltjes uitgedraaid die zijn geplastificeerd..ook van rest stukken, en kun je met een whiteboard maker hier iets op noteren of tekenen.

Helemaal gezellig toch.

Als dit bericht online komt ben ik mee op schoolkamp en komen we vandaag weer thuis.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

maandag 15 juni 2026

Samen 125

Goedemorgen,

een kaartje voor onze buren die samen 125 jaar worden en een groot feest geven.

 


Heb er een bellyband overheen gemaakt, want dan bleef het kaartje mooi dicht.





Dit model is van Ilma Artist op Istagram.
Dsp, weet ik niet (had geen zin om terug naar boven te lopen om te kijken hahaha)


Het is wel een lieflijk kaartje geworden.

Groetjes Elly

fb pagina:



vrijdag 12 juni 2026

Gefeliciteerd

Goedemorgen,

was weer zeer lang geleden dat ik een magnolia hebt gebruikt op een kaartje.


De basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.669, diamond fold card.

Heb deze wat aangepast.
Dsp is van Scrap and Me, Rosy Days.

Hier vanaf boven genomen.



Magnolia ingekleurd met de Zig Markers, en ze strooit vele bloemetjes uit voor de jarige.
Lief klein envelopje erbij.




En zo is het kaartje plat en kan hij in een envelop.

Groetjes Elly

fb pagina:






maandag 8 juni 2026

30 jaar

Goedemorgen,

een kaartje voor een stel wat 30 jaar getrouwd is.


Dsp van Craft OClock en het patroon van Neha Dangi van Istagram.
Aan de voorzijde is mijn eigen toevoeging.



Had foto's gebruikt en hier even verstopt, hieronder zie je het wel een beetje.
Maakt het net wat persoonlijker.


Groetjes Elly

fb pagina:

 

vrijdag 5 juni 2026

Verjaarskaart rond

Goedemorgen,

hier een ronde verjaarskaart.


Dsp is van Studio Light, Write your story.






De ontvangster was blij met de kaart.

Groetjes Elly

fb pagina: