Volgers

vrijdag 12 januari 2018

Deurhanger

Deze deurhanger had ik al een tijdje klaar liggen...had ik voor Craft Sensations gemaakt, maar daar ik al nogal wat creaties voorbereid had moeten er toch keuzes gemaakt worden van welke ik ging plaatsen.
Dan is het weer leuk om het op je eigen blog te zetten.



Alle materialen zijn dus van Craft Sensations en het design papier wat ik hier gebruikt heb komt uit het blok Vintage Charm wat vorig jaar uitgekomen was.


Deze bloemetjes zijn gemaakt van een oudere stempelserie en had ik bewerkt met embossing poeder en in het midden een plakparel geplakt.



De wooden letters heb ik beinkt met distress inkt: victorian velvet.
En ook deze bloemetjes en blaadjes zijn van een eerdere stempelset.

Hier de materialen die ik gebruikt heb:




Het patroon van de deurhanger zat tussen de reclame folders, en dacht hee...die ga ik gebruiken.
En zo is mijn idee ontstaan.

groetjes,

Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten