Volgers

zaterdag 13 januari 2018

Thank you

Een bedank kaartje is altijd leuk om te maken en zeker ook om te ontvangen.



Hier heb ik zelf een achtergrond gemaakt met Oxide inkt.
Deze kleuren heb ik gebruikt:
Peeled Paint
Picked Raspberry
Walnut Stain

De blaadjes die je ziet in het achtergrond heb ik gemaakt met de deco stencil set (masks) en heb hiervoor gewone distress inkt gebruikt.

Ook zijn hier alle materialen van Craft Sensations..

Thank you is van de handlettering clearstamps.

Rondom de kaart heb ik gedoodeld met een zwarte fineliner. En aan de bakers twine heb ik een wooden hartje gebonden, zo ontstaat er weer een mooi kaartje.
En als laatst heb ik met embossingpoeder over het kaartje gesprenkeld: aged bronze.


Hoop dat jullie het ook een mooie kaart vinden.
Je kunt ook echt oneidig doorgaan met je achtergronden, het is nooit fout wat je doet.

Hier de materialen wat ik gebruikt heb bij deze kaart:





Groetjes,

Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten