Volgers

zondag 18 maart 2018

Dikke knuffel

En vandaag voor jullie jawel weer een soort van beterschaps creatie.
Ook deze beertjes lenen zich daar heel goed voor net als die poesjes.




Die swirls zijn van Craft Sensations en zul je in dit uitklapboekje nog meer tegenkomen.
De bloemetjes voorop zijn van Marianne Design en al het design papier zijn ook van CS.
Als basis heb ik zwart print papier gebruikt.

Deze creatie heb ik online meegedaan op 21 februari van HobbyVision met Janet Blauw.
Was heel leuk om te doen en een prachtige creatie.


Deze beertjes heb ik ook ingekleurd met gewone kleurpotloden.






Hierboven zie je dat ik wat gespeeld heb met de swirls, je kunt ze heel leuk opbouwen en je eigen creatie ervan maken. De grote vlakken heb ik ingekleurd met 3d pearl paint.





De kleine bloemetjes zijn uitgeknipt van het designpapier, vond dat wel lief zo.

Groetjes,

Elly






Geen opmerkingen:

Een reactie posten