Volgers

maandag 19 maart 2018

Love

Een tijdje terug gespeeld met oxide inkt.
En gecombineerd met dit uiltje.


De kleuren die ik hier gebruikt heb zijn:
Wild Honey, Salty Ocean en Iced Spruce.



De blaadjes zijn wat oudere clearstamps van Craft Sensations, en daarachter zitten papieren rietjes die ik eens bij de Kwantum zag, ze zijn bewerkt met Gilding Polish, de kleuren: Gold en Ocean Teal.

Het lint wat je rondom het kaartje ziet is van Ikea, en hier zit een heel dun ijzerdraadje in, dus deze kon je mooi mee buigen.
Doordat er goud in het lintje ziet heb ik op het kaartje ook wat frantage gestrooid en verwarmd met de heat tool zodat het hier en daar wat terug kwam.

Ik vind het een erg schattig kaartje geworden, of hij nog lang bij me zal blijven weet ik niet.

Groetjes,

Elly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten