Volgers

donderdag 15 maart 2018

Happy Easter

Ik was afgelopen weekeinde naar een beurs geweest en heb daar hele mooie plaatjes van Syta v Gelderen gekocht, waaronder een paas vel.
Deze kaart heb ik gemaakt, het is wel een gewoon openslaande kaart.




En zag dit model vorige week ook op fb verschijnen het is een Dutch Doobadoo mal, een negatief mal. Vond hem zo leuk dat ik deze mal ook gekocht heb op die beurs.


De bloemetjes heb ik geprobeerd na te maken en is ook wel gelukt.
Het klimop is van Joy! Noor design en het bloemetje is van Marianne Design, daar heb ik een meeldraadje doorheen gehaald en in het hartje met een bruine en gele fineliner wat streepjes gezet.
Dat hard gekleurde rose was een veertje die ik in stukjes geknipt heb.
Die veertjes komen van de Action en lagen bij de kinder afdeling.



De mask is ook van Dutch Doobadoo en heb ik bewerkt met Gilding polish kleur Silver Hession.


Een prachtige dag gewenst is een tekst stempel van Marianne Design, het linnen cardstock en het design papier is van Craft Sensations.


Op deze label zit een tekst Happy Easter wat ooit bij een tijdschrift zat ik dacht Cardmaking, maar die heb ik echt al een aantal jaar.

Zelf hou ik ontzettend van rose en kraft, dus deze kaart is echt wel mijn stijl.

Groetjes,

Elly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten