Volgers

woensdag 14 maart 2018

Sterkte

Hier mijn allerlaatste creatie als lid van het design team.
Ik heb besloten om ermee te stoppen en heb het altijd met plezier gedaan en het was een super mooie ervaring en een eer daar deel van uit te maken.



Heb hier een deel van een Dutch Doobadoo mal gebruikt en op een kaart geplakt waar een tag ook nog in kan.



De volgende materialen heb ik hier allemaal voor gebruikt:








Het design papier komen uit het kleine blokjes Fairytale Stories en Vintage Grunge.
 De bloemenstempel heb ik ingekleurd met 3d pearl paint, dat geeft wel een mooi glanzend effect wat je zo op de foto helaas niet terug ziet.


De tekst": sterkte' is van Joy! Crafts. En op het groene design papier heb ik met de handlettering achtergrond stempel bewerkt.




Hier ben ik met chalk inkt bezig geweest, wilde het met twee kleurtjes doen, helaas is het roze gedeelte niet zo scherp, maar als je een andere donkere kleurtje voor zou nemen zou het zeker mooier overkomen.




En op de voorzijde heb ik metalic cardstock door een embossing folder gedaan, die van 10x15 cm.

Hoop dat jullie genoten hebben van al mijn creaties die voorbijgekomen zijn.
Ik ga zeker niet stoppen met hobbyen dus jullie zullen me vast en zeker nog op de fb groep zien.
Want ik was al een Craft Sensations fan voordat deze team begon, en ik zal het altijd ook blijven, want zeg nou zelf, het zijn toch prachtige design blokken die voorbijkomen net zoals al het andere materiaal.

Groetjes,

Elly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten