Volgers

zondag 4 maart 2018

Kadoosje

Dat ik doosjes uit elkaar haal en ze namaak zul je al vaker gelezen hebben bij mij.
Dit doosje was een dagcreme.




Het design papier komt uit het blok Pink Lady van Craft Sensations.



Bovenop heb ik een toefje gemaakt van orgami papier, blaadjes gestempeld en ingekleurd met Pearl Paint en wat deco flowers erbij geplakt.
Orgami vouwen is voor mij niet besteed en daar het wel lekker dun papier is dacht ik maak een toefje en krul het wat met een schaar.
De blaadjes komen uit deze stempelset:



Ook de bloemetjes in de binnenzijde komen uit deze set.


De tekst Hoera is van de wooden stamps.


Ik was hier op die flapjes bezig geweest met pearl paint, maar dat is niet zo geworden als ik wilde, in de binnenzijde waar de bloemetjes inzitten dat is ook bewerkt met pearl paint, net zoals de bloemetjes zelf. Wat edelsteentjes erbij geplakt, blinkt mooi zo in de diepte.








En zo heb je weer een grappig kadoosje weg te geven.

groetjes, 

Elly




Geen opmerkingen:

Een reactie posten