Volgers

zondag 4 maart 2018

Miss you

Deze kaart is gemaakt voor een vriendin van ons die gaat emigreren.
Gister een afscheidsfeestje gehad.



Dit model kaart heb ik ook via een online workshop gemaakt, super leuk model en heb hem al meerdere malen gemaakt voor verschillende doeleinden.

Het meeste materiaal wat ik gebruikt heb zijn van Craft Sensations.
En ook hier heb ik gedoodeld met een zwarte fineliner.
Geeft net wat extra's en je kunt er gewoon niet fout mee gaan, gewoon durven.



Het voorgestanste randje heb ik nog wat opgepimpt met een pearl pen.





Al onze namen heb ik uitgestanst ipv geschreven, en aan de achterzijde heb ik een extra stukje geplakt zodat het geld erin kon.
Want tja een kado geven was moeilijk...een kadobon helemaal..dus we dachten we geven maar gewoon geld en dat ze straks als ze goed genesteld is in Australie dat ze daar maar moet kopen en zo aan ons terugdenkt. (eerst wel inwisselen hihih)

Een fijne avond hebben we in ieder geval al wel gehad en dat nemen ze ons niet meer af.



Groetjes en een fijne zondag,

Elly




Geen opmerkingen:

Een reactie posten