Volgers

maandag 12 maart 2018

Paashaasje

Pasen komt ook weer dichterbij, dus hier een eerste paaskaartje van mij.




Magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met de Brushmarkers van Winston&Newton.
En op sommige plekken heb ik wat kraaltjes gestrooid van de craft bottles van Craft Sensations.
Dit zijn zeer fijne kraaltjes of glinsters.


Op het linnen cardstock heb ik met een mask stencil een achtergrondje gemaakt.



Vond het wel leuk om een labeltje aan paperclip te maken voor deze kaart.
Het konijntje is een wooden figure, wat ik bewerkt heb met 3d pearl paint. 
Zodat het iets meer in dezelfde kleur komt van de rest van het kaartje.
En een toefje gemaakt van het bruine lint wat ook op het kaartje zit, en samengebonden met bakers twine.


Hier onder ik heb 2 ovaaltjes getekend, voor de paaseitjes, en deze ook ingekleurd met 3d pearl paint.
En rondom het kaartje met een zwarte fineliner wat gedoodeld.



Groetjes,

Elly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten