Volgers

zondag 11 maart 2018

Postcard

Heb nu een uitgebreidere kaart met op de voorzijde een heel mooi plaatje van Pion Design.



Heb deze kaart laten sluiten met een elastiekje, maar om hem nu wit te laten vond ik niet mooi, en heb hem een kleurtje gegeven met 3d pearl paint wat bij deze kaart past.
Het roze toefje wat je ziet, was van een oude oorbel en vond het wel leuk deze ook te gebruiken met wat bakers twine en kraaltjes.



Op het design papier heb ik met de tekst van de handlettering stempelset gestempeld en met gilding flakes was ik ook aan de gang gegaan.
Om heel eerlijk te zeggen deed ik dit met een mask, maar dat is wat verkeerd gegaan, denk dat de lijmpen wat te nat was waardoor het nu onder de mask ook doorliep.
Maar vindt het niet lelijk zo het heeft wel wat en tegenwoordig kun je bijna niks meer fout doen aan je projectje toch?




Hier ook weer heel veel materiaal van Craft Sensations, het voetafdrukje wat op de labels zit is van Crealies.



Ik wens jullie een fijne zondag,

groetjes,

Elly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten