Volgers

donderdag 10 mei 2018

Maritiem kaartje

Goedemorgen,

Vandaag even wat later, moest hem nog wat afwerken dit maritiem kaartje.
Deze is gemaakt naar aanleiding van de sketch die loopt bij fb groep De Egel.


Ik vond het wel een moeilijk onderwerp, dus duurde ook even voordat ik eraan begon.


Ik heb de twee randjes bewerkt met Inka Gold. Gewoon wat design papier ingesmeerd met een sponsje waar Inka Gold op zit. Maakt ook niet uit welk kleur design papier dat je gebruikt, want het dekt gewoon erg mooi.
Dit gaat zo gemakkelijk en droogt ook erg snel.
Heeft een mooi goud blinkend effect.


Al dit design papier is weer uit mijn restjes bak, en veel zal van Craft Sensations zijn.
Heb alle randjes met een mesje wat geraffeld.



Om het ovaal heb ik een touw geplakt, vond dat wel heel goed passen bij dit thema.
Alle stempels zijn van Craft Sensations en de mask die ik gebruikt heb was van Dutch Doobadoo, dit heb ik met gewone inkt gedaan.

De kleine plaatjes die nog op dit kaartje verwerkt zitten komt uit een hobby tijdschrift.

Wens jullie nog een fijne dag allemaal.

Groetjes,

Elly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten