Volgers

woensdag 9 mei 2018

mini album

Een mooi mini albumpje laat ik vandaag zien aan jullie.


Dit is een idee van Tiets, ik had meegedaan met een online workshop op 25 april.
Het in elkaar zetten dat ging wel maar het oppimpen dat is dan wel weer een dingetje.


Een mini labeltjes gemaakt op de voorzijde en voorzien van foam bloemen.


Zijaanzicht.


Achterkant.



Het zit in elkaar met een rietje, vandaar dat je dit zo naar voren kunt schuiven.
Vooraanzicht.


Achteraanzicht..ik had ze aan beiden zijdes opgepimpt.


Dit zijn de bladzijdes voordat ze in het mapje gemaakt zijn.



Hieronder zie je dat je nog wat flapjes kunt openslaan. En hier zitten dan weer labels in.




De labels hierboven zijn de kleine labels en heb die bewerkt met oxide inkt en bestempeld.


En hier de 5 grotere labels, deze heb ik allemaal maar aan 1 zijde opgepimpt.



Het was weer een leuk projectje om te maken.
Het papier wat ik gebruikt heb zijn van verschillende merken en uit de restjes bak ook nog, altijd wel leuk. Want je hebt soms nog zoveel dat er nog volop van gemaakt kan worden.

Groetjes,

Elly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten