Volgers

vrijdag 29 juni 2018

Hello Summer

Hoi hoi, vandaag een kaart in een vorm van een teenslipper.

Hier kwam Tiets vorige week mee..en dacht ja laat ik die eens maken.
 Maar wat nog moeilijker is dan ik dacht.

Het oppimpen is vrij moeilijk en mijn inspiratie is al een paar dagen ver te zoeken.
Maar ga het toch delen met jullie..


Nog 1 weekje en dan heeft de basisschool hier 6 weken zomervakantie.
Dus bij deze: Hello Summer!
Fijne vakantie straks voor iedereen.


Hello komt van een randstans af want nu bij de Action te vinden is. Ik had hier het woordje Hello afgeknipt.
Op de band wat stippen gezet met een pearl pen.



Foam bloemetje gemaakt en met oxide inkt bewerkt, de gebruikte kleurtjes zijn: Walnut Stain en Worn Lipstick, wat meeldraadjes in het midden gedaan.


De label had ik eens overgekocht van iemand..dacht dat deze van Ali afkwamen.

Het design papier is van Craft Sensations, en de stempel van Joy!Crafts 6410/0026.
Rondom wat gedoodeld met een bruine fineliner.



Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten