Volgers

woensdag 27 juni 2018

Bingo

Hallo, vandaag een kaartje in opdracht van een kaartenketting.


Thema was Bingo, en mijn bingo die ik gekozen had, was diagonaal, blauw, bloem en kant.


Het design papier is van Craft Sensations Engeland, de mal op de voorzijde is van Marianne Design, de afbeelding is van Gerda's Hobbyshop, het randje rondom is van de mal van de voorzijde.
En het stukje kant lag in mijn restjes bak van de stofjes. Wie wat bewaart heeft wat zeggen ze toch altijd.

Ik had geen rechthoekige leuke randmal, dus heb alle randjes aan elkaar geplakt.
Best een klusje, en heb als hulpmiddel paarse papieren tape van de Action gebruikt.
Deze beschadigd je papier niet, ik gebruik ze ook vaak om mijn mallen vast te leggen als ik ze door mijn machine haal, dan weet je zeker dat er niets verschuift.

Hoop dat de ontvangster er blij mee is, ik vind het het altijd super leuk om een kaartje in de bus mogen te ontvangen met dit soort opdrachten.

Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten