Volgers

zondag 24 juni 2018

trouwalbum

Goedemorgen,

Gisteravond hebben we een 25-jarig huwelijksfeest van mijn broer en schoonzus gehad.
Ik had deze album voor hun gemaakt.
Kunnen ze zelf wat foto's nog in kwijt, of bepaalde aantekeningen die ze wilt bewaren.


Deze album is gemaakt van roze enveloppen , ik had ooit eens een hele stapel gekregen en met deze design papier vondt ik het wel mooi passen.
Design papier is van Craft Sensations Engeland.



Ik heb deze keer de bloemetjes niet zelf gemaakt. De parels die je ziet zijn van haarspelden die bij de Action liggen. Heb ik eraf gebroken en hier tussen geplakt
Wat schudmateriaal in de bol gedaan, hartjes en kraaltjes.





Er komen nu een heleboel foto's aan...

























Ik zal deze album gaan missen, want die stond al een geruime tijd klaar en te pronken op mijn bureau.
Maar weet wel zeker dat mijn schoonzus hem erg mooi gaat vinden, ze is heel vaak weg van mijn werkstukken.
Dit is al een kado op zich.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl







Geen opmerkingen:

Een reactie posten