Volgers

zaterdag 2 juni 2018

Voor jou - van mij

Hier een kaartje voor jou van mij.


Even een totaal andere kleur, groen wat totaal niet mijn kleur is, maar voel me er wel goed bij hoe het geworden is.

Dit is de dutch Doobadoo mal 470.713.654 maar dan even wat anders in elkaar gezet.
Was even uitproberen, en om hem klein te kunnen versturen moest ik wat eraf knippen van de vouwpunten, maar hij is toch gelukt zoals ik hem in gedachten had.



Het plaatje is van Studio Light wat uit een hobby tijdschrift komt. De randen heb ik met een randpons gemaakt. Dit design papier is niet bewerkt dit was al zo, heb alleen de randen met Inka Gold kleur Goldbrown beinkt, geeft een glans effect.

De vlinder op de middenzijde van de kaart is design papier van Marianne Design uit het blokje Nostalgic Pictures.



Met de inka gold had ik het design papier eerst goed ingesmeerd met een sponsje en daarna deze vlindertjes met een stans machine uitgeponst.
Dit geeft een mooie effect, alsof het goudkleurig papier is, blinkt dus ook weer mooi.


Groetjes,

Elly


Ps. Ik ben ook te volgen op facebook pagina CreaEl.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten