Volgers

maandag 4 juni 2018

Zet de bloemetjes....

Hoi hoi, zet de bloemetjes maar buiten.


Deze keer heb ik weer een Dutch Doobadoo mal gebruikt.
Want zeg nou zelf, die zijn toch gewoon heerlijk om mee te werken.
En je kunt er ook je eigen draai aan geven.

Bij deze mal heb ik het envelop flapje weggelaten.
Het design papier is van Craft Sensations en de tekst stempel van Marianne Design, het vuurwerk op de achtergrond is ook van Craft Sensations.


Hier heb ik foam bloemetjes gemaakt met de bloemenmal van Noor Design: 6002/1082.
Wat meeldraadjes in het midden gedaan, en met distress inkt de foam beinkt om deze kleur te krijgen wat bij het design papier past.


In de binnenzijde zit dit vrolijke kaartje.
Magnolia heb ik ingekleurd met Brush Markers, ik werk altijd met Winstor&Newton markers.
Deze afbeelding heb ik vastgezet met een brad, en dan kun je hem nog opzij schuiven.




En heb daaronder een tekst gestempeld, leuk kaartje voor als je geslaagd bent.
Dit design papier is van Joy Crafts.


Groetjes,

Elly

Je kunt me ook volgen op facebook paginga CreaEl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten