Volgers

dinsdag 5 juni 2018

Zomerse kleuren

Goedemorgen.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van Vintage and More, thema zomerse kleuren.


Rose en wit zijn mijn zomerse kleuren en dat vindt je dan ook in onze tuin.


Het strikje is touw met ijzerdraad wat ik laatst bij de Wibra meegebracht had.
Het labeltje is vast gezet met een brad en ook deze kun je opzij schuiven.
Daaronder zit een mini ticket van Studio light, waarop ik veertjes heb gestempeld.
Deze zijn van Craft Sensations.
De brads komen ook van de Action.


Dit design papier komt uit een blokje van Deco Time. Hier zitten verschillende soorten kaartjes in die je zo uit kunt drukken.
Om de vorm wat extra te benadrukken heb ik het met een pearpen aangezet.



Onder het mini ticketmal heb ik nog een hartje geplakt wat ook uit het kaartenblokje komt, net zoals het vlindertje wat je hier ziet.

Groetjes,

Elly



Je kunt me ook volgen op mijn fb pagina: CreaEl







Geen opmerkingen:

Een reactie posten