Volgers

dinsdag 10 juli 2018

All you need is...

Hier heb ik weer twee rolodex kaartjes.
Afgelopen zondag belde een vriendin me, kom je knutselen bij me lekker buiten.
Ja was wel gezellig toch..ik wat bij elkaar zoeken..wat memorydex kaartjes uitgedraaid..in mijn restantenbak wat design papier bij elkaar gezocht.


Heb die middag alleen de kaartjes beplakt en het oppimpen dat heb ik thuis gedaan.
Want dan kan ik thuis het beste gewoon, lekker alles bij de hand en op je gemakje.


Deze afbeelding komt van Pion en de tekst ook.
De tekst onderin is een stukje wasi tape.



Daar ik nog bezig ben met mijn verjaardags rolodex..zullen deze kaartjes er gewoon netjes tussen komen..de achterzijdes hiervan heb ik nog niet bewerkt...of schrijfbaar gemaakt.


21 juli is onze trouwdag, zijn we alweer 29 jaar getrouwd!


Deze afbeelding had ik een geruime tijd klaar liggen..komt nu hier wel mooi bij te pas.
Het is ingekleurd met gewone kleurpotloden en met een clearstamp gestempeld met daaroverheen witte embossing poeder. Is een mooi effect zo.
Deze beertjes had ik gestempeld op bruin papier ipv wit.


Beetje van dat natuurlijk spul erachter geplakt, dat gebruikt ik ook wel heel graag.
En recht onderin de letters Juli geplakt.


Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten