Volgers

zondag 1 juli 2018

bloemenkaarten

Goedemorgen.

Gister heb ik met een paar vriendinnen een workshopdag gehad.
Daar hebben we 2 kaarten gemaakt..de 2de een kopie van de eerste maar met iets ander materiaal.


Al deze bloemetjes zijn kant en klare bloemetjes.




Binnenzijde.

Achterzijde.
 Ze wilde dat we de achterkant ook gingen oppimpen, maar dat wilde ik niet...
ook omdat het papier al zo mooi was en om eerlijk te zijn..de achterkant wordt niet zomaar gezien.
Normaal zou ik op een kaart de achterkant zowieso niet beplakken, maar vond het zonde om dit papier niet te gebruiken.

Hier de 2de kaart:


Het was de bedoeling deze kaart ook zo vol te maken als de vorige kaart, maar heb ik niet gedaan (hahaha moeilijke klant he)
En het leuke is dat iedereen dan toch hele verschillende kaarten krijgt op zo'n dag.
Deze kaart ook dwars gebruikt.



Met mijn vriendinnen toch een leuk dagje weg gehad!



Groetjes,


Elly



fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten