Volgers

maandag 2 juli 2018

Verjaarskaart

Hallo en het is weer maandag...
wat vliegt het toch voorbij de tijd.

Hier een mannenkaart vandaag.


Voor deze kaart heb ik de dutch doobadoo mal gebruikt nr. 470.713.010.
Het plaatje komt uit een hobbytijdschrift en het design papier is van Craft Sensations en heb hier en daar wat gestempeld met een rubberen stempel met de hand.

De randborder komt van de Action vandaan, die nu allemaal daar te vinden is (als het inmiddels alweer niet op is) ze zijn echt allemaal heel erg leuk.

Ik had geen grijs cardstock, dus heb ik het met grijze distress inkt Pumice Stone de randen goed beinkt.


Nu herken je misschien de mal van Dutch Doobadoo.
Heb er gewoon links een extra flapje aangemaakt.

Ook de binnenzijde wat met de hand gestempeld.


Deze tekst heb ik overgetrokken uit het boekje Vellum Quotes van Deco Time.
Van er was te weinig ruimte om die tekst mooi uit te kunnen stansen.
Dus heb ik pergamo papier gepakt, zwarte en een bruine fineliner en de tekst overgetrokken.
Goed laten drogen en daarna in het ruitje geplakt.


En een label erin, zodat hier persoonlijke tekst op geschreven kan worden.
Heb rondom met een zwarte fineliner wat gedoodeld.

Inmiddels heeft de ontvanger de kaart al gekregen.


Groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten