Volgers

dinsdag 3 juli 2018

Krabbels

Goedemorgen....

Vorige week had ik weer meegedaan met de scrap en bep van Tiets, en deze is sneller af gekomen dan mijn vorige.
Dit boekje was ook niet zo bewerkelijk als dat andere..deze is wat compacter.


Ik wist niet hoe dit boekje te noemen...notes..memories...dus schakelde ik mijn schoonzus effe in en die kwam hiermee aan: Krabbels.
En dat vond ik wel grappig...blijven we in het nederlands ook nog.

De pen eronder is een snijmal van Marianne Design.
En Magnolia is ingekleurd met de brush markers.


Ik heb de sluiting verstevigd met chipboard, want enkel cardstock was iets te dun, en je moet het toch wat vaker openmaken.
Daarbovenop een leuke bloementoef gemaakt. En aan de touwsluiting wat mini parels...zat nog in mijn kralenpot.



Dit lint heb ik gekocht bij de Aldi begin dit jaar...je ziet het niet goed, maar het is heel licht bruin..met een mooie zilveren randje eraan.





De achterzijde heb ik de sluiting hetzelfde gedaan als op de voorzijde, maar hier heb ik de bloementoef plat geplakt en niet wat bol zoals op de voorzijde.
Het design papier wat ik gebruikt heb is allemaal van Craft Sensations.



Binnenzijde..ook een sluiting..als je die open doet dan gaat het mooi naar buiten staan.





De labels aan de voorzijde.



De achterzijde ook beplakt.



Dit lijntjes papier komt uit een leuk schriftje wat ik jaren geleden eens bij de Action vandaag had.
Is een recepten schriftje.


Op de bloemen met een pearl pen parels gezet.

En dit was mijn uitwerking van de scrap en bep van 27 juni.
Het was een super leuk projectje..


Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl







Geen opmerkingen:

Een reactie posten