Volgers

vrijdag 6 juli 2018

Hobbyruimte

Hoi, vandaag laat ik jullie mijn hobbyruimte zien.

Had ze al een keer in een fb groep gezet, maar om het eens in mijn blog te zetten leek me wel leuk.

Mijn hobby ruimte is op zolder, met deze temperaturen is het vaak net te warm, heb dan wel een ventilator, maar dan moet je uitkijken hoe je hem zet voordat het je werk wegblaast hihi.
Ik breng hier bijna elke dag wel in door...of ik zit met dit warme weer weleens buiten onder de afdak te kleuren of te kliederen met inkt.


Sinds 2 weken zit ik aan deze schuine kant, eerst stonden de schuifkasten hier, maar ik was aan het opruimen en schoot in mn bol op alles eens te veranderen. Eerst gemeten of het wel kon, want het is nogal een flinke bureau.

Alleen moet ik hier dan wel mijn daglicht lamp constant aanhebben want de licht inval is hier minder.
En een paar maanden eerder heeft mijn man alle tl lampen vervangen voor daglicht lampen in het plafond, dus bam volop licht!

Zoals je ziet staat er een extra stoeltje, heel soms ga ik met een vriendin zitten, maar ik knutsel het beste als ik helemaal op mezelf ben, vindt dat ook prettiger.


We hebben een hele kastenwand op zolder, maar ik ben toen zo aan het opruimen geweest, dat er ook hier ruimte in vrijgekomen is, dat ik dit gedeelte ook voor mezelf heb. Hebberd he.
In de manden liggen kaarten en projectjes die klaar zijn.
Onderin liggen cardstock.
En verder wat mixed media spullen.


In de schuiven zitten, papier, stofjes, stempels..in de linkse kast staat een radiootje, boxen met houten spulletjes, kraaltjes, aparte lintjes..heel veel eigenlijk.
Op de plankjes staan voornamelijk mijn grotere projectjes die ik niet verstopt in de kast wil hebben.
En rechts in de plastic bakken, lijm, plakband, wat hobby gereedschap, Dutch doobadoo mallen, Masks..alles netjes georderend.
Aan de wand zat ik voorheen.



Magneet vellen op de deur en kast geplakt, veel overzichtelijker dan alles in van die koffertjes, ik vond dat te zwaar worden en moeilijk zoeken.
Had ik nooit verwacht dat ik het mocht gaan opplakken op de deur, maar mijn man zei ja..en dat moet niet tegen mij zeggen want dan begin ik gelijk.
Nu ik dit type is de voorzijde van de deur ook al bijna voor de helft geplakt met de magneetvellen, want de snijmallen blijven maar binnenkomen...jeetje erg toch.

Dat kastje rechts is bijna leeg, 1 schuif is gevuld met kerstmateriaal, en een ander met wat gewoon wit print papier...dat kast daarbovenop was vroeger voor de kids, waar hun playmobil in zat.
Nu zitten er satijnen lintjes in, plastic lintjes, veters en ritsen (uit mijn naaitijd) Ook altijd handig.

Het liefst had ik alles in dezelfde stijl, maar je kunt ook doorslaan he hihihi.
We gebruiken nu gewoon met de meubels die we zelf hadden of over hadden.
Maar ik ben iemand die van eenheid en orde houdt.



Doordat ik de voorkant nu ook in gebruik genomen heb, ziet het er nog netter uit.
Maar wat een vermogen hang er zo aan een deur.
En ik vertoef er heel graag, tja verslaving zullen we maar zeggen.

Zo jullie hebben mogen binnen kijken bij me.

En ik heb nooit genoeg, maar dit zullen de meesten van jullie wel beamen.


Leuk dat je even kwam gluren,


groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl





2 opmerkingen:

  1. Ich bin begeistert! Am besten ist die Unterbringung der Stanzen an der Tür!!! Einfach genial!
    Herzlichst grüßt Dich Eva!

    BeantwoordenVerwijderen