Volgers

donderdag 5 juli 2018

Proficiat

Hallo.

Mijn eerste creatie is gemaakt voor de Rolodex!
Dit was een hele snelle creatie wat spontaan op kwam, want een goede vriend van mijn dochter was afgelopen maandag jarig en ze ging er nu al effe heen.
(Viert zn verjaardag ietsjes later in de week).
Dus ik zei wacht maak ik gauw een kaartje voor hem.


De snijmal is van Bella Lulu 3002/0001.
Is een hype op dit moment..
De afbeelding heeft mn dochter uitgeprint, het is een Funko pop..hihi zegt mij niks maar die jongen spaart dit soort poppen.

Ik heb met distress Oxide inkt gewerkt: iced spruce, walnut stain en salty ocean.
Heb masks van Dutch Doobadoo gebruikt: 470.715.006 en 470.715.609.
En met een witte fineliner hier en daar wat aangezet.


Als laatst heb ik met een ink spray eroverheen gespoten: glimmer pearl blue.
Als je het kaartje beweegt dan zie je het mooi glinsteren.

Prikkeldraad stempel is van Studio Light: stampsSL207.
En de tekst is van Joy!Crafts.

En zo is mijn eerste kaartje voor een rolodex een feit.

Mijn bedoeling is om er een verjaarsrolodex van te gaan maken...waar ik iedereen zn verjaardagen opzet..maar wanneer ik dat tot uitvoer ga brengen...zit wel in mijn hoofd.

Nu staat er een bureau kalender die ik jaren geleden had opgepimpt als verjaarskalender...maar tijd om te moderniseren en een rolodex aan te gaan schaffen.

Hier zie je mijn kalender... mini labels met datum en naam erop.
Sávonds had ik al een verdere start gemaakt met de rolodex kaartjes..dus een begin is gemaakt..
Op de achterzijde wil ik de datums en namen gaan schrijven...hoe of wat ik het precies wil weet ik niet, maar dat idee komt van lieverlee opborrelen bij me.

Zij aanzicht bureau kalender.
Zoals je ziet is hij nogal dik.

En dit was de achterzijde...schreef ik wat extra's op zoals trouwdagen ed...
Wel een tip, doe het met potlood...want soms vallen er mensen weg en komen erbij.
Met een rolodex wordt het iets gemakkelijker, want een kaartje is zo vervangen.



Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten