Volgers

woensdag 8 augustus 2018

Kadodoosje.

Hallo lieve volgers.

Vandaag laat ik hier een kadodoosje zien, van de leuk Dutch Doobadoo mal nr.470.713.048.


Ook deze is weer super leuk om te maken.
Heb hier een afbeelding ingekleurd van Gorjuss met de brush markers.  Je houd van Gorjuss of je haat het. Mijn gezin vind haar een eng poppetje.
Het design papier is van Craft Sensations en de fijne gebloemde design papier is van Maja Design.


Heb kleine labeltjes uitgedraaid van Joy!Crafts 6003/0063.
En deze met embossingpoeder bewerkt, met de teksten: Voor jou!, Vandaag, Fijne dag.
Van wie deze tekstjes zijn weet ik niet.


Hier zie je een klepje (gaat niet open) en die is van Studio Light SL121, van de memory kaartjes.
Toen ik hiermee bezig was had ik eigenlijk alweer andere ideeen om dit doosje sluitend te kunnen maken.
De bovenste klepjes eraf en met een memorydex mal een sluiting maken...misschien zie je die nog wel een keertje verschijnen van mij.

De bloemetjes zijn van een randmal van de Action, en heb er 3 bloemetjes afgeknipt in het hartje met een pearl pen een pareltje gemaakt.


Zijaanzicht.


De achterzijde ook netjes afgewerkt.


Het flapje 2 gaatjes ingemaakt met de crop a dil en een draadje doorheen gehaald.


Nu heb je een leuk kadootje om een zeepje of iets kleins in te doen.



Groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl






1 opmerking:

  1. Wat een mooi doosje Elly en het meisje heb je heel mooi ingekleurd op kraft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen