Volgers

dinsdag 7 augustus 2018

Tea...

Goedemorgen,
deze creatie heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge bij De Egel.
thema was Bingo.
Ik heb gekozen voor thee-paars-bloemen.


De kleur komt niet zo mooi over....had de rolluik een beetje open gedaan, want waar ik foto's maak daar staat de zon de gehele dag op.

Design papier is van Joy!Crafts 6011/0557.
Tekststempel is van Marianne Design KJ1710.
Heb deze gedaan met witte embossingpoeder.
Wat gedoodeld met een sharpie pen. Maar ik ben niet zo tevreden over deze pen, hij is zo grof en hij is zeer moeilijk aan te brengen.


Deze mal is Joy!Crafts.


Ik heb hier kant en klare bloemetjes gebruikt.



Ik heb losse blaadjes gemaakt en alles zit bij elkaar door een satijnen lintje waarbij aan de voorkant een witte platte knoop zit. Vond dit wel leuk..hij is ook wat gegolfd.


Op het witte cardstock heb ik stippels gestempeld, deze is van Craft Emotions 130501/1700.
Hier heb je ruimte om wat op te schrijven en op het andere voor eventueel wat foto's op te plakken.


Groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten