Volgers

vrijdag 16 november 2018

Fijne dagen...

Hallo,

met de creatie doe ik weer mee met de challenge van Vintage and More.
Thema was bomen en kerst.


Heb een tag gemaakt met de Dutch Doobadoo mal nr. 470.713.114.
Design papier is van de grote kerst blokken van de Action.


Deze tag kun je ophangen, heb er een lintje aangemaakt..helaas zie je het nu niet op de foto.

De tekst is een snijmal van Craft Emotions 115633/0427.


Afbeelding is van Syta van Gelderen 160802.
De ovale stans van Marianne Design CR1446.

Heb bakerstwine bruin wit door de gaatjes geregen en aan de uiteindjes een leuk strikje gemaakt van een satijnlintje..deze lintjes komen gewoon uit je kleding. Erg handig zijn ze vaak.
Gooi ze dus ook nooit weg en vraag ook altijd aan vriendinnen, als je nieuwe kleding koopt en als je de lintjes vervelend vindt denk dan aan mij.

Heb hier en daar wat struktuurpasta aangebracht.


Had een soort open lint hieronder geplakt maar die zie je ook niet meer door die takjes die ik erop geplakt heb...anders was het nog iets te kaal.

De takjes zijn geponst met een pons van Martha Stewart.
Wat blauwe besjes gemaakt met een pearl pen.


Groetjes

Elly

fb pagina: CreaEl





2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Elly. Ik haal de lintjes ook altijd uit mijn kleding, handig toch?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ja en soms zijn het ook mooie kleurtjes he ;)

      Verwijderen