Volgers

woensdag 14 november 2018

Fijne Feestdagen...

Hallo,
ja het komt steeds dichterbij....kerst.

Deze kaart heb ik laatst gemaakt op een workshop.


Hier zijn de Dutch Doobadoo kerstballen mallen gebruikt.
Ze deden het met 1 grote en 1 kleine, maar ik wilde weer eens wat anders heb hier kleine ballen alleen maar gebruikt. Ergens vond ik dit mooier voor mij.




Dit is een korter blog bericht dan jullie van mij gewend zijn, maar qua materialen weet ik niet goed van wie het allemaal is, thuis noteer ik het altijd netjes, maar op een workshop ben je gewoon ermee bezig.

Het lint van de label heb ik deze keer eens vastgeniet, zie dat weleens vaker voorbijkomen en vond dat wel leuk eruit zien,.



Een mooie kaartje en een gezellige middag gehad.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Elly. Ik heb de plaatjes ook, maar weet ze eigenlijk niet te gebruiken.....Leuk met het bruin er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Het zijn lieve plaatjes en ik hou erg van bruin. Heb er vandaag nog bijgekocht deze plaatjes.

      Verwijderen
  2. Een prachtige kaart Elly! Ik zag 'm op Facebook voorbij komen en ik ben meteen volger geworden van jouw blog!
    groetjes, Caroline
    https://caroline-cards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline! En lief dat je me volgen. Heb me net ook bij je aangemeld op je blog 😊 groetjes Elly

      Verwijderen